Terug

Problemen met Telenet diensten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. A.

Naar: Telenet

14/06/2023

Beste,Terugkijk functie Telenet TV en Play more functioneert al geruime tijd niet.Een goede 2 maanden geleden internet besteld bij Telenet. Voor TV was ik al jaren klant bij hen. De technicus heeft een modem geplaatst maar meldde een systeemfout die ‘de volgende dag zou opgelost zijn’. Vervolgens heb ik 15 dagen geen internet gehad. Toen het internet eindelijk werkte, functioneerde Telenet TV niet meer. Totaal niets meer. Dat heeft ongeveer 10 dagen geduurd, tot eindelijk, na verschillende telefoontjes, een gewillige medewerker van hun klantendienst mits een uur werk, hij sprak van een aantal onbegrijpelijke manipulaties in mijn dossier, de zaak min of meer heeft rechtgezet. De volgende dag had ik inderdaad terug televisie, maar werkte de terugkijkfunctie en de Play more niet. 4 weken geleden heeft men daarvoor een technicus langs gestuurd. De man zei dat er niks mis was met de installatie en dat het een administratieve fout betrof. Hij zou een mail sturen naar de klantendienst en de zaak zou binnen de 48h opgelost zijn. Uiteraard kwam daar niets van in huis. 3 weken geleden dan nog maar eens contact genomen met de klantendienst. Ze zouden nog maar eens een dossier opstarten, dat na 5 werkdagen zou behandeld worden. Ondertussen gebeurt er niets. De manier waarop Telenet met klanten omgaat is degoutant. De enige reden waarom ik al mijn diensten van Telenet voorlopig niet opzeg is omdat ik vrees om bij de concurrentie van de regen in de drop te belanden.Wat wel goed werkt is het factureren. Ik heb wel mogen betalen voor diensten die ze niet geleverd hebben. Ondertussen ook al voor 100€ telefoonrekening moeten betalen voor de vele telefoons naar hun klanten dienst, waar je telkens tot meer dan een uur moet wachten en waar van de beloften –binnen de 24h/48h/5 werkdagen opgelost meneer! –nooit iets in huis komt.MvgAnthony

Berichten (2)

Telenet

Naar: A. A.

16/06/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=NcWNb3njaIpEh5_jMtv9cBl%2BVTStznm1ZaKO0cKDYIIUQNT9yQvtkWHTdYdJ4zwy_wCs4mUsnGUJl9pUSeWqr6aAi8WNNP

A. A.

Naar: Telenet

17/06/2023

Beste,Welke internet adres is dit? Met het onderstaand adres dat ik kreeg kan ik niks.Jullie bericht: 'Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=NcWNb3njaIpEh5_jMtv9cBl%2BVTStznm1ZaKO0cKDYIIUQNT9yQvtkWHTdYdJ4zwy_wCs4mUsnGUJl9pUSeWqr6aAi8WNNP


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform