Terug

Problemen met telenet account

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: Telenet

09/12/2021

Beste, in september 2020 heeft mijn ex het huis verlaten en heb ik de telenet account volledig overgenomen. Hiervoor heb ik alle telenet papieren in orde gebracht voor overname en heb ik ook telefonisch een medewerker aan de lijn gehad om alles te regelen. In november 2020 heb ik dan ook een mail gehad van telenet dat alles in orde is.In de namiddag had ik een technieker aan de lijn die zogezegd aan de deur stond om telenet diensten te installeren. Aangezien ik dacht dat er een storing of dergelijke was ben ik van mijn werk naar huis gereden om open te doen. Bleek dat er geen technieker aan de deur stond, een half uurtje later heeft deze technieker mij teruggebeld (telkens met een anoniem nummer). Toen ik de technieker zijn naam vroeg weigerde hij deze te geven (op dat moment dacht ik dat het een poging tot fraude/inbraak was van derden aangezien er niemand aan de deur stond). De technieker heeft zeer onbeleefd gereageerd toen ik zijn naam (ik heb deze ook niet gekregen) vroeg en dan heb ik de connectie verbroken.Daarna heb ik contact opgenomen met telenet, deze hebben mij verzekerd dat er geen technieker naar mijn adres was gestuurd. Toen was ik helemaal overtuigd dat dit een poging tot fraude of inbraak was en heb ik mijn gsm provider gecontacteerd (orange) met de vraag of ze het onbekend nummer konden traceren. Dit was niet mogelijk, wel was er mij aangeraden om mijn bank applicaties via card stop te blokkeren omdat er mogelijk een virus op mijn gsm kon worden overgebracht via dat telefonische contact. Ik heb dan met de bank contact opgenomen om alles te blokkeren. Deze hebben mij aangeraden om naar de politie te stappen en klacht in te dienen, vervolgens ben ik naar de politie gegaan. Daar was het heel druk en zeiden ze mij dat er toch niks van zal komen als ik een klacht indien tegen een onbekend nummer dus ben ik maar huiswaarts gekeerd.In de avond heb ik via telenet een email gekregen dat mijn ex een inlog had aangemaakt op mijn telenet account. Zelf kon ik niet meer op mijn telenet account inloggen, de toegang was mij geweigerd. Ik heb de hele avond geprobeerd om de toegang terug te verkijgen vie wachtwoord herstel en dergelijke maar dit is niet gelukt.De dag erna (vandaag) heb ik 48 minuten met een telenet medewerker aan de lijn gehangen om ervoor te zorgen dat mijn ex niet meer op mijn telenet geraakt en ikzelf weer toegang heb tot mijn eigen telenet account. En blijkt dat mijn ex ondertussen een nieuwe telenet account heeft aangemaakt op mijn adres, dit kan/wilt telenet niet veranderen wegens privacy redenen. Dus nu moet ik op de goodwill rekenen van mijn ex om dat adres (mijn adres) te veranderen naar haar adres omdat telenet het niet kan/wil.Ik ben voor dit probleem, door telenet veroorzaakt want alles was een jaar geleden geregeld, van mijn werk naar huis moeten gaan. Een volledige namiddag zitten rondbellen met organe, mijn bank en zelf naar het politiekantoor geweest. Een hele avond verloren om te proberen mijn account te herstellen, de dag nadien bijna een uur aan de lijn gehangen met een telenet medewerker die het probleem niet volledig heeft kunnen oplossen.Zelf heb ik aan telenet een compensatie en verontschuldigingen gevraagd omdat ik zoveel tijd heb verloren door een probleem door hun veroorzaakt maar ik heb geen van beiden gekregen.Tevens heb ik zeer veel emotionele stress daar ik opnieuw mijn ex moest contacteren om dit probleem op te lossen.Ik dien via test aankoop een klacht in omdat ik voel dat mijn probleem niet serieus is genomen, ik hoop van telenet een tegemoetkoming te ontvangen voor alle tijd die ik hier heb ingestoken en de stress die ik had (dat mijn rekeningen waren leeggeplunderd, dat ik terug contact moest opnemen met mijn ex,...)Alvast bedankt voor uw hulp.Van Der Veken Pieter

Berichten (3)

Telenet

Naar: P. V.

16/12/2021

Beste meneer Van Der Veken,Ik bevestig graag ons telefonisch gesprek van 16 december 2021 omtrent uw klacht.Alvast bedankt voor het fijne gesprek.Ik wens je nog een prettige dag.Met vriendelijke groet,DavidTelenet Customer Relations ***************************************************************Dit e-mail bericht inclusief eventuele ingesloten bestanden kan informatie bevatten die vertrouwelijk is en/of beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Elk gebruik van de informatie vervat in dit bericht (waaronder de volledige of gedeeltelijke reproductie of verspreiding onder elke vorm) door andere personen dan de geadresseerde(n) is verboden. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, gelieve de afzender hiervan te verwittigen en dit bericht te verwijderen.This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees. Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents.Ce courriel et les annexes eventuelles peuvent contenir des informations confidentielles et/ou protegees par des droits de propriete intellectuelle. Ce message est adresse exclusivement e son (ses) destinataire(s). Toute utilisation du contenu de ce message (y compris la reproduction ou diffusion partielle ou complete sous toute forme) par une autre personne que le(s) destinataire(s) est formellement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, veuillez prevenir l expediteur du message et en detruire le contenu.***************************************************************

P. V.

Naar: Telenet

22/12/2021

GeachteVandaag terug opgebeld door telenet dat er problemen zijn bij mijn ex, dus we zijn nog altijd niet losgekoppeld.Probleem is dus nog niet opgelost. Ik zou het fijn vinden mocht David van telenet customer relations mij terug contacteren.

Telenet

Naar: P. V.

22/12/2021

Beste meneer Van Der Veken, Hierbij bevestig ik ons gesprek van 22 december 2021, aangaande uw klacht. Nogmaals onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, DavidCustomer Relations Telenet ***************************************************************Dit e-mail bericht inclusief eventuele ingesloten bestanden kan informatie bevatten die vertrouwelijk is en/of beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Elk gebruik van de informatie vervat in dit bericht (waaronder de volledige of gedeeltelijke reproductie of verspreiding onder elke vorm) door andere personen dan de geadresseerde(n) is verboden. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, gelieve de afzender hiervan te verwittigen en dit bericht te verwijderen.This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees. Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents.Ce courriel et les annexes eventuelles peuvent contenir des informations confidentielles et/ou protegees par des droits de propriete intellectuelle. Ce message est adresse exclusivement e son (ses) destinataire(s). Toute utilisation du contenu de ce message (y compris la reproduction ou diffusion partielle ou complete sous toute forme) par une autre personne que le(s) destinataire(s) est formellement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, veuillez prevenir l expediteur du message et en detruire le contenu.***************************************************************


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform