Beste, Op 25/03/2023 bestelde we een Massief Eiken Mat Zwarte tafel bij ODRADA in Balen. Na 3.5 maanden wachttijd zou deze vandaag 13/07/2023 geleverd worden.Echter toen de monteurs bij ons toekwamen en alles monteerde bleek dat deze levering niet correct is. Een foute bestelling waardoor wij zonder tafel zouden zitten. De foutieve tafel hebben ze achtergelaten en mag gebruikt worden maar er moeten de hele tijd tafellakens opliggen en er mag geen krasje te bespeuren zijn wanneer ze komen omruilen. Ik belde met Odrada, de tafel moet opnieuw besteld worden en opnieuw een wachttijd van 3.5 maand + zomer sluiting. Dus meer dan 4 maanden wachten en bang hebben dat er aan de foute tafel is gebeurd. De persoon aan de telefoon was alles behalve begripvol, had totaal geen empathie en wij mochten blij zijn dat we deze tafel mogen gebruiken. Toen ik schrok dat we opnieuw zolang moesten wachten, kreeg ik het antwoord: U moet redelijk blijven eh mevrouw, wat denkt u nu dat wij de tafel al binnen een maand gaan kunnen leveren? Op de andere heeft u ook 3.5 maand moeten wachten. Wanneer ik dan de vraag stel er een compensatie kan gegeven worden vanuit Odrada krijg ik het antwoord: Niets, (opnieuw) u moet wel redelijk blijven eh mevrouw. Dit antwoord heb ik wel tot 3x toe gekregen. Wij verwachten dat wanneer een bedrijf zo een grote fout maakt ze hierin dan tegemoet komen met een compensatie. Bv. Een korting op de aankoopprijs, een waardebon, .... iets. Het totale bedrag van onze aankoop was €2972 dit is toch al een aanzienlijk bedrag. Hiervan hebben we reeds €2500 van betaald, als we dit niet betaalde namen ze tafel terug mee.Ik heb geen zin om 3 a 4 maanden te kamperen in mijn eigen huis. Ze reageren niet op mails die je stuurt, als je belt dan vang je evenals bot en op de koop toe zijn ze nog onvriendelijk en tonen ze 0,0 begrip. Met andere woorden moeten wij meer dan 7 maanden wachten op onze aankoop. (hopelijk niet langer)Wat kunnen we doen? Hoe kunnen jullie ons helpen? Want wij zijn ten einde raad.Alvast bedankt voor de hulp en feedback.Met vriendelijke groeten,