Beste, Ik heb een maand geleden ongeveer al mijn diensten bij jullie opgezegd, netjes al de toestellen terug gestuurd. Ik krijg een laatste factuur van jullie van ongeveer 292 euro. Waarvan 219 euro aan mobiele data ... maar ik had nog 8 gb openstaan. Geen waarschuwing noch in de app een bericht van verbruik buiten bundel. Ik neem 5 x contact op met jullie! Collega 1 neem het door en stuurt het naar de achterliggende dienst.. ik bel dagen later terug en kunnen me nog geen antwoord geven. . Collega 3 aan de lijn.. geeft fout toe dat het door een fout aan het systeem ligt en zegt dat er een creditnota zal opgemaakt worden.. waarop ik zeg dat dit niet de eerste keer is dat ik dit meemaak bij jullie.. vanaf Collega 3 door heeft dat ik geen diensten meer heb bij jullie probeert hij me een abonnement voor de gsm te verkopen maar ik ben net overgeschakeld dus ik bedank vriendelijk en die vindt het dan nodig om redelijk onbeschoft te worden... Collega 4 aan de lijn... ja mevrouw uw dossier is verkeerd aangemaakt en vandaar afgewezen.. maakt een nieuwe aan, uw ontvangt een sms ..ok.. wachten.. tot op heden geen sms!Collega 5 zegt me is weer afgekeurd ik zal het nodige doen. Is ondertussen WEER een week geleden!! Nog steeds geen creditnota...