Terug

Problemen met Tadaam

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. S.

Naar: Telenet

11/10/2020

Wij zijn sinds juli 2020 klant bij Tadaam. Internet en tv via een plug and play systeem waarbij het 4G netwerk wordt omgezet in wifi. Geweldig systeem aangezien we nuet de juiste kabels hebben voor de klassieke manieren.Tadaam is een projevt van Telenet. Werkt op hetzelfde adres en zelfde btw nummer. Echter, als mijn bij een probleem Tadaam probeert te bereiken kan dit enkel via sms, mail of whatsapp en dus niet telefonisch. Als we dan contact opnemen met Telenet weet niemand daar ooit van iets en hebben ze nog nooit van Tadaam gehoord. Nu hebben we geen internet. Ik neem dus via whatsapp contact op met Tadaam en ik krijg een vericht dat ze nu zelfs in het weeken niet te bereiken zijn! Dit kan echt niet voor zo'n bedrijf dat ze geen real life klantendienst hebben en dat ze je bij storingen in het weekend gewoon laten zitten. Ik kan ook niet begrijpen dat Telenet hier geen enkele verantwoordelijkheid in neemt.

Berichten (1)

Telenet

Naar: S. S.

22/10/2020

Klantennummer: 1003987079 Beste, hierbij brengen wij u op de hoogte dat wij het dossier van mevrouw Stubbe nog in behandeling hebben. Met vriendelijke groeten, Kristof Telenet Customer Relations Dit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact --


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform