Beste, op 22JUN2020 bestelde ik volgend e-book op de site van standaard boekhandel:MICHEL BUSSI - 'UN AVION SANS ELLE'Echter, doordat tijdens downloaden van het e-book op mijn e-reader (Tolino shine) mijn e-reader niet was ingelogd in mijn digital adobe account, krijg ik nu steeds volgende fout melding wanneer ik het boek tracht te downloaden:E_LIC_ALREADY_FULLFILLED_BY_ANOTHER_USERIk heb dit probleem ondertussen meer dan 7 keer aangebracht bij de telefonische klantendienst (03 361 51 30) en steeds werd ik verteld dat men via mail contact zou opnemen met stappen om het probleem te verhelpen. Dit is nog steeds niet gebeurd en de enige mail die ik krijg, is met de vraag of het probleem is opgelost. Dit duurt nu reeds meer dan 3 maanden zonder enige tegemoetkomen van Standaardboekhandel. Graag had ik gewoon een nieuwe download link, bon of papieren versie van het boek of terugbetaling, maar hier komt geen reactie op en is dan ook zeer teleurstellend en toont in mijn ogen geen service naar klanten toe, vandaar deze klacht. Ik doe dit zelden, maar als ik na 3 maanden nog steeds geen oplossing krijg, geraakt ook mijn geduld op.