Beste, voor 40 of 50€/maand wordt er onbeperkt internet beloofd zonder problemen. De realiteit: je kijkt 2 weken zonder problemen, dan worden constant opnames en live voorzieningen onderbroken of is er een foutmelding en wordt de film of serie stopgezet. Opnames kunnen vaak na een aantal dagen niet worden afgespeeld.Als je dan naar +32 460 20 86 83 (het tadaam support) belt krijg je geen reacties. Stuur je een WhatsApp of sms krijg je 1 of 2 dagen later pas antwoord met flauwe excuses maar er is geen verandering voor het probleem. Hier volgen enkele excuses: Hey Tim! We begrijpen dat de problemen met de opnames voor veel hinder zorgen??. Het is een gekend probleem en onze techniekers doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Alvast onze excuses. JasperResultaat: geen veranderingWat jammer dat je TADAAM op deze manier ervaart. Onze excuses voor de hinder, Tim. Het probleem rond het herbekijken van opnames zal hopelijk snel verholpen zijn, daar doen mijn collega's toch al het nodige voor. De resolutie kan je aanpassen via de instellingen van de TADAAM TV-Box zelf, maar dat zal geen oplossing bieden voor jouw probleem. Om het voor ons overzichtelijker te maken én om jou natuurlijk zo goed mogelijk verder te kunnen helpen, is het aangeraden om via één en hetzelfde kanaal te sturen. Alvast bedankt voor je begrip. JolienGevolg: geen oplossingIn juni hebben we tadaam al eens stopgezet omdat dit probleem snel zou opgelost zijn wat toen drie landen later niet het geval was en toen de zelfde smoesjes verteld werden.