Terug

Problemen met stopzetting

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. F.

Naar: Bofrost Benelux

02/11/2020

Beste,Ik ben sinds enkele jaren klant van Bofrost. Op 9 september jl heb ik hen gemaild dat ik de samenwerking wou stopzetten.Toch bleef ik mails, telefoons en bezoeken van de verkoper krijgen. Op 29 september heb ik hen een dwingende mail gestuurd om ermee te stoppen doch tot op heden zonder resultaat. Nog steeds krijg ik mails en komt de verkoper langs. Hun telefoonnummer heb ik moeten blokkeren.Ik wens dat hun 'stalking' stopt.mvgJurgen Ferdinand

Berichten (1)

Bofrost Benelux

Naar: J. F.

04/11/2020

Beste heer Jurgen Ferdinand.Wat jammer te moeten horen dat je vraag tot stopzetting niet direct is gerespecteerd. Een eenvoudige vraag zou moeten volstaan, wat in de praktijk ook het geval is. Helaas zijn er ook uitzonderingen en tot mijn spijt moeten we vaststellen dat er inderdaad iets is misgelopen en dat we je gefrustreerd hebben met je opnieuw te contacteren ondanks je vragen om onze diensten te stoppen.Ik kan je alvast bevestigen dat je niet meer zal gecontacteerd worden of bezocht. Graag wens ik je te bedanken om de moeite te nemen ons toch nog te signaleren dat het ergens niet goed liep. We zullen zeker uitzoeken waarom dit is gebeurd om er verdere lessen uit te trekken om het in de toekomst beter te doen.Ik heb je telefoonnummer ook op onze interne bel me niet meer lijst opgenomen. Dit wil zeggen dat tot tegenbericht onze interne diensten je niet meer kunnen contacteren.Nogmaals onze oprechte excuses voor het opgelopen ongemak.Met vriendelijke groet,DPO Luc CanipelBofrost Zentrale Belgiebofrost.beDeze e-mail bevat vertrouwelijke en/of wettelijk beschermde informatie. Indien u niet de juiste geadresseerde bent of deze e-mail per vergissing gekregen heeft, gelieve dan onmiddellijk de afzender te informeren en de e-mail te vernietigen. Kopi?ren of verspreiden van de inhoud van de e-mail is strikt verboden.This e-mail may contain confidential and/or privileged information. If you are not the intended recipient (or have received this e-mail in error) please notify the sender immediately and destroy this e-mail. Any unauthorized copying, disclosure or distribution of the material in this e-mail is strictly forbidden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform