Beste, op 5/11/23 heb ik verzocht om mijn abonnement van Donald Duck stop te zetten. Hier heb ik in eerste instantie geen reactie op gekregen, maar na bijkomende vraag van mijn kant heb ik op 20/11/23 per mail bevestiging gekregen dat mijn abonnement vanaf 14/12/23 zou stopgezet worden en dat het resterende abonnementsgeld zou teruggestort worden, wat ook gebeurd is. In de loop van januari heb ik een vraag tot betaling ontvangen en na wat over en meer gemail en getelefoneer, bleek dat dit was omdat ik mijn laatste betaling had teruggevorderd, terwijl ik die wel degelijk nog moest betalen. Door de warrige communicatie hieromtrent heb ik die betaling pas op 28/2/24 in orde gebracht. Kort daarna ben ik echter opnieuw nummers van Donald Duck beginnen ontvangen én kreeg ik een mail waarin stond: 'Hierbij informeren we u dat uw abonnement tijdelijk is stopgezet. Uw magazine wordt vanaf 07/12/2023 tot en met 07/03/2024 niet geleverd. Het abonnement wordt verlengd met de periode dat het magazine niet geleverd is.' Dit doet mij veronderstellen dat men mijn betaling van 28/2 geïnterpreteerd heeft als een verlenging van mijn abonnement ipv als een betaling van een achterstallige schuld. Na navraag per mail, kreeg ik op 3/4/24 een mail dat 'de opzegging nog in verwerking is', wat me straf lijkt, 4 maanden na mijn opzeggingsaanvraag. En nu zie ik dat er op 9/4/24 opnieuw abonnementsgeld van mijn rekening gehaald is, wat uiteraard niet kan. Ik heb voor de zoveelste keer contact opgenomen met de klantenservice, waar ze bij hoog en bij laag bewaren dat mijn abonnement, dat ik in november heb opgezegd, nog liep tot 11/4/24, en dat het dus logisch is dat ik nog moet betalen, maar dat strookt niet met de eerdere mail die duidelijk stelt dat de opzegging inging van 14/12/23. Ik ben ten einde raad hoe ik dit nog in orde moet brengen, maar ik wens 1) mijn geld terug te krijgen (31, 28 euro), 2) geen nummers meer te ontvangen en 3) geen mails of brieven meer te ontvangen. Met vriendelijke groeten, Katrien Janssens