Beste,Sedert juni is er een dossier lopende om het gsm nummer op ons adres te stoppen. Dit blijkt na 3 maanden nog steeds onmogelijk. Hoe kan dit? Na activatie eind mei bleek de wifi verbinding zo slecht te zijn en na contact op te nemen zonder een oplossing te krijgen, zijn we terug gegaan naar onze vorige provider, nl. Telenet. Alles zou voor ons geregeld worden. Echter werd er langs jullie kant het gsm nummer niet fatsoenlijk overgedragen en dit werd pas duidelijk na wekenlang op en neer bellen, van de kast naar de muur gestuurd te worden. Uiteindelijk heeft mijn moeder van miserie een nieuwe gsm nummer moeten nemen omdat die van haar nog steeds niet werkte. Ondertussen meermaals contact opgenomen omdat er facturen bleven komen. Uiteindelijk werd me dan verteld dat het oude gsm nummer van mijn moeder toch nog actief stond?! In Juli nam ik contact op om te informeren naar het retouradres voor de decoder, dit hoefde niet terug te sturen wist een medewerker mij te vertellen. Vreemd, op internet staat anders te lezen. Mijn laatste recentste poging dateert van 22/8, waarna ik na 2 keer doorverbonden te worden, eindelijk iemand ‘redelijk behulpzaam’ aan de lijn kreeg. Het retourlabel werd eindelijk per mail verzonden EN bovendien vulden we samen het online contactformulier in met als boodschap ‘ ik wens mijn abonnement op te zeggen vanaf 22/8/2023 met vermelding van de 4 laatste cijfers van mijn moeder haar rekeningnummer. Deze medewerker vertelde me verder dat het nog 2 weken kon duren maar dat ik intussen tijd geen facturen meer zou krijgen.TOT vandaag mijn moeder een e-mail krijgt waarin staat dat Scarlet haar vraag tot stopzetting niet kan behandelen omdat ze nogmaals het contactformulier moet invullen met de 4 IBAN cijfers PLUS nog eens een factuur!!!!! Een factuur voor wat? Diensten die al 3 maanden niet gebruikt worden? Dit is ronduit schandalig! Oplichting! Ik eis dat het gsm nummer wat nu nog actief staat onmiddellijk wordt stopgezet en dat de laatste factuur geschrapt wordt, dit kan echt niet!!!