Terug

Problemen met SoundTouch

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: BOSE

14/12/2019

Beste,Onze eerste klacht dateert al van 14 juli 2016.Tot vandaag is er GEEN verbetering .Hoe moet het nu verder??????Updates, Updates en nog eens updates.Resultaat nul, nul. Sorry voor mijn taal.Maar het loopt de spuigaten uit.Indien er een TV zou bestaan met die problemen, dan zou het kot te klein zijn.Gelieve voor een andere oplossing te zoeken dan Updates.Dank bij voorbaat.Marc Van GhelueHieronder enkel mails naar jullie.Marc Van Ghelue [marc.van.ghelue@gmail.com] do 14 jul. 2016 17:01 aan bose Beste,Bedankt voor de mooie promotie, maar ik heb toch een vraag.Persoonlijk beschikken we over een soundtouch, maar dagelijks is en een onderbreking en de oorzaak is ons niet bekent.Wat staat er nu te doen, wat is de oorzaak van dit ongemak.Vriendelijke groeten.Beste meneer van Ghelue,Wij willen ons bij deze uitdrukkelijk verontschuldigen voor de problemen die zich voordoen met de internetradio voor uw SoundTouch.De optie ‘Internetradio’ is vervangen voor TuneIn. U heeft wellicht problemen met het gebruiken van uw vooraf ingestelde internetradio kanalen (zowel via de app als op de afstandsbediening/op het product).In de applicatie ziet u misschien ook foutmeldingen 1029 en 1036 voorbij komen.Uw probleem is makkelijk te verhelpen door gebruik te maken van TuneIn.Mocht u problemen ondervinden bij het opnieuw instellen van uw radiozenders, willen wij u vriendelijk vragen uw product even te resetten door deze 30 seconden van het stroom te verwijderen.1. Een eventuele beschikbare update zal automatisch worden geïnstalleerd.2. Vervolgens kan u in de app links bovenin naar de 3 horizontale streepjes gaan (menu).3. U ziet hier TuneIn aan de linkerzijde staan.4. Hierna kunt u uw radiozenders opnieuw opzoeken en uw presets instellen.Mocht u een kleine vertraging opmerken van enkele Belgische radiozenders dan zal dit spoedig worden opgelost. We zijn hiervan op de hoogte en dit heeft ook een hoge prioriteit.Indien uw radiostation in het uitzonderlijkst geval niet op TuneIn te vinden is, dan kan u dit zelf (met weblink van de stream) melden bij TuneIn. Zeer waarschijnlijk komt deze er dan binnen een acceptabele tijd bij te staan.Wij willen u graag bedanken voor uw begrip en uw blijvende vertrouwen in ons.Wij hopen dat u tevreden bent met onze service en u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn, neem dan gerust contact met ons op.Met vriendelijke groet,MaxBose KlantenserviceTel. NL: 088 0333 040Tel. BE: 078 791 810______________________________Original Message:From: marc.van.ghelue@gmail.comSent: Monday 19 November 2018 09:30:04To: technical_support_be@bose.com [technical_support_be@bose.com]Subject: Contact Us - Computer Speakers & Other SpeakersBeste,We zijn nu al enkel jaren verder en we ondervinden nog altijd problemen.Onderbrekingen en onderbrekingen waarbij we verplicht zijn het toestel uit en aan te zetten en dan nog krijgen we soms een melding service niet beschikbaar. Update OK.Die problemen of melding krijgen we niet als we de app Tuneln Radio gebruiken op onze smartphone!!! Dus, aan de wifi verbinding zal het niet liggen.Hebben jullie wel toestellen die deze problemen niet hebben?Graag wat hulp aub.Groeten.Marc Van Ghelue.Geachte heer van Ghelue ,Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat dit probleem zich voordoet. Wij van Bose zijn hier om u te assisteren.Vermoedelijk komt het probleem doordat de APP op uw andere apparaat niet goed is bijgewerkt. We willen u dus vragen om de APP op de andere apparaten ook bij te werken.Voor uw Windows en MAC gaat u naar de volgende website:https://downloads.bose.com/ced/soundtouch/soundtouch_controller_app/index.htmlVoor een iPhone of Android:Dient u naar de APP/Play store te gaan om deze hier te updaten.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en hopelijk lukt dit voor u. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen.Met vriendelijke groet,Jean-PierreKlantenservice vertegenwoordigerTel. NL: 088 0333 040Tel. BE: 078 791 810________________________________________Original Message:From: marc.van.ghelue@gmail.comSent: Thursday 14 November 2019 11:33:17To: Technical Support NL [svctechnical_support_nl@bose.com]Subject: Re: ST internet Radio


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform