Terug

Problemen met solidariteitsfonds Farys

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. M.

Naar: Farys

14/05/2024

Beste,Wij ontvingen op 5/12/2023 een factuur van Farys van €19.202,89. Hiervoor deden wij een aanvraag voor een tussenkomst bij een verborgen lek. Ondertussen betalen wij maandelijks €1600 af, wat enorm doorweegt. Er werd ons beloofd na 3-4 maand antwoord te krijgen over de aanvraag, maar telkens wanneer ik bel of mail krijg ik het advies om nog te wachten.Indien de aanvraag voor een solidariteitsfonds wordt geweigerd kan ik ook nog een aanvraag doen voor een eenmalige minnelijke schikking, maar deze kan tot maximaal 6 maand na het ontvangen van de factuur aangevraagd worden. Vandaar mijn ongeduld op het antwoord op het solidariteitsfonds.Is dit iets waar jullie mee kunnen helpen?Alvast bedankt!Met vriendelijke groeten,Géraldine Meert

Berichten (3)

Farys

Naar: G. M.

14/05/2024

Geachte,Om u correct te kunnen informeren, hadden wij graag het  klantnummer of het volledige leveringsadres ontvangen.'‹Heeft u nog vragen, dan helpen de medewerkers van onze klantendienst u graag verder via mail, via  :www.farys.be/contact  of via het nummer 078 35 35 99.Met vriendelijke groeten Farys  klantendienstOnek de snelste manier om uw klantzaken te regelen: via MyFarys, ons online klantenportaal (op  :www.farys.be/myfarys). Wist u trouwens dat u er ook uw verhuis kan regelen?Farys  - opdrachthoudende vereniging - Maatschappelijke zetel: Stropstraat 1 - 9000 Gent RPR Gent - KBO BTW BE 0200.068.636 - Belfius BE61 0910 1709 0217 - BIC: GKCCBEBBOorspronkelijke tekst

G. M.

Naar: Farys

14/05/2024

Beste,Ons klantnummer is 15279751.Het adres is Eendrachtstraat 55a 9000 Gent.Met vriendelijke groeten,Géraldine Meert

Farys

Naar: G. M.

24/05/2024

Geachte heer, mevrouw  Wij bezorgden onze klant - onder meer om redenen van privacy - een antwoord via een aparte e-mail.  U vindt meer informatie over ons privacybeleid op www.farys.berivacybeleid.  Heeft u nog vragen, dan helpen wij u graag verder via www.farys.be/contact of via het nummer 078 35 35 99.  Met vriendelijke groetenFarys klantendienstOorspronkelijke tekst


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform