Beste,Mijn zoon heeft op 16 december 2023 zijn smartphone bij Proximus Turnhout binnengedaan wegens een zwarte rechthoekige vlek op zijn scherm, deze was vooral te zien tijdens het gebruik van Netflix of andere filmpjes, hij heeft wel een vervangtoestel gekregen. Na enkele weken heeft hij zijn toestel terug mogen gaan afhalen. Enkele dagen later hebben wij het toestel terug moeten sturen wegens hetzelfde probleem maar de vlek stond nu ergens anders op het scherm, probleem er was geen ander vervangtoestel voorhanden maar mijn zoon is ambulancier dus moet altijd bereikbaar zijn dat nu natuurlijk niet kon. Hij heeft dan een goedkoop toestel zelf aangekocht zodat hij steeds bereikbaar is dat ikzelf er wel een beetje over vond omdat hij zijn toestel na enkele dagen al terug in herstelling moest geven. 12 februari heeft mijn zoon zijn toestel voor de 3de keer in reparatie moeten sturen weer voor hetzelfde probleem maar nu wel de vlek is steeds aanwezig. Ikzelf heb met Samsung hierover contact gehad en daar bleek dat het toestel niet door hen werd gerepareerd maar door de reparatiedienst van Proximus te Hasselt. Ik heb dan na het binnenbrengen van het toestel ook contact gehad met de dienst Proximus om het probleem voor te leggen en daar werd mij gezegd volgens dossiernummer 54047611 dat hij normaal een nieuw toestel moest krijgen omdat het een wederkerend probleem is. Telkens wij het toestel moesten binnenbrengen voor reparatie moest ik ook nog parking betalen. Dus het heeft ons al veel zweet en tranen gekost. Vandaag 15 februari heb ik zelf nog eens contact met Proximus genomen om de stand van zaken op te vragen en daar werd er gezegd dat het toestel in reparatie was dus weer geen nieuw. Ik heb het gevoel dat jullie ons aan het lijntje houden en dat er gewoon niets wordt aangedaan. Ik zou graag hebben dat mijn zoon een nieuw toestel krijgt of het bedrag van zijn reparatietoestel zo snel mogelijk en ook een bijdrage omdat hij zelf ook al een nieuw toestel aangekocht heeft van 170 euro om verder te kunnen. Zijn toestel was normaal 1199,84 maar hij heeft hier een korting gekregen van 250 euro dus komt dit op een bedrag van 949,99 euro en dan een vergoeding 100 euro voor de aankoop van de andere GSM komt het samen op 1050 euro.BedanktMet vriendelijke groeten