Terug

problemen met sleutels

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. G.

Naar: Touring

31/08/2023

Wij zijn op vakantie geweest naar zweden in juli en wilden met een vrienden gaan zwemmen in een meer. Doordat er een grote mierennest was van rode mieren naast de vuurplaats beslisten wij verder te rijden naar een andere plaats. Ik had mijn sleutels en portefeuilles en smartphone 's in mijn rugzak gestoken om niets te verliezen. Ik heb toen mijn rugzak in de koffer van de auto gelegd en de koffer dichtgedaan, tegelijkertijd wilde mijn dochter de deur van de auto opendoen en duwde op de knop van de autoklink om deze los te doen. Omdat de auto al was open gedaan door mij ging deze dus vast in plaats van los. blijkbaar lag de sleutel te ver van het contact en sloot de auto zich dus af. Wij hebben dan met Touring gebeld met de telefoon van vrienden om te vragen wat ze konden doen omdat wij een reisverzekering hadden afgesloten. We kregen toen de melding dat ze iemand zouden sturen van de Zweedse automobielclub (Zweedse Touring) het zou wel 2 tot 3 uren duren. Na 3 uur hebben wij dan terug gebeld met Touring en toen wist de operator te vertellen dat ze nogmaals naar Zweden hadden gebeld om de stand van zaken te weten. Ze vroegen ons dan nog even geduld te hebben en ze zouden ons op de hoogte houden. 3 uur later hebben wij dan zelf nog eens terug gebeld met de vraag wat de stand van zaken was. Ze hadden toen juist gebeld met Zweden en we moesten nog even geduld hebben want de mekanieker moest van ver komen. we hebben dan nog 3 uur gewacht in het bos, zonder info van wanneer we iemand zouden zien komen. we hadden nochtans de exacte locatie doorgegeven door de smartphone. Ik heb dan 's avonds nog eens gebeld met de vraag om mij door te verbinden met de dossierbeheerder omdat we nog altijd niemand hadden gezien om ons verder te helpen. Enige tijd later kregen we dan telefoon vanuit Zweden van de depannage dienst na ongeveer 9uur wachten, die sprak alleen Zweeds en heeft dan gebeld met iemand van onze vrienden die Zweeds sprak en toen melde hij dat hij niet vertrokken was (nochtans door Touring verzekerd dat de technieker al 2 uur geleden vertrokken was) en dat hij ook niet ging vertrekken want voor het probleem dat wij hadden moesten we maar een slotenmaker bellen, hij kon daar niets aan doen. We hebben dan gevraagd om Touring te verwittigen dat hij nog altijd niet vertrokken was, dat heeft hij dan ook gedaan. we hebben dan zelf een raam ingeslagen van de auto zodat we aan de sleutel konden en de auto opendoen om terug naar ons vakantiehuis te rijden. Van touring hebben we dan de volgende dag telefoon gekregen om te informeren of we tevreden waren over hun service. dat was helaas niet het geval en ik heb dan ook gevraagd aan Touring wat ze gingen doen om dit op te lossen. ik heb dan een mail gekregen met de melding dat ze binnen de 20 werkdagen hun conclusie gingen doorsturen. ik heb ondertussen al 2 mails gestuurd maar ik heb helaas nog altijd geen conclusie gehad van touring.

Berichten (3)

B. G.

Naar: Touring

18/09/2023

heeft er al iemand antwoord op mijn vraag

Touring

Naar: B. G.

18/09/2023

Cher client,Votre email a retenu notre meilleure attention.Nous enquêtons les circonstances de votre demande. Pour le moment nous avons accumulé un retard dans le traitement des emails mais nous reviendrons vers vous au plus vite pour vous informer des conclusions. Ceci pourra prendre plus que 2 semaines.Touring apprécie sincèrement l'intérêt que vous portez au bon fonctionnement de son service d'assistance. Vos remarques nous aident à maintenir notre qualité de service, voire même à améliorer les processus de travail.Nous restons à votre disposition si vous avez d'autres questions au numéro 02/286.34.25.Sincères salutations,Customer Experience TeamBeste klant,Wij hebben uw email goed ontvangen.Wij onderzoeken de omstandigheden van uw vraag. Momenteel is er een vertraging in de behandeling van de emails maar we komen zo snel mogelijk bij u terug met de conclusies. Dit kan meer dan 2 weken duren.Touring stelt uw belangstelling in de goede werking van haar bijstandsdienst zeer op prijs. Uw opmerkingen helpen ons bij de evaluatie van de kwaliteit van onze dienstverlening en kunnen soms zelfs leiden tot een bijsturing van de werkprocessen.Wij staan steeds tot uw dienst, indien u nog verdere vragen heeft en zijn bereikbaar op 02/286.34.25.Met vriendelijke groeten,Customer Experience TeamThis e-mail message, including any attachments, is CONFIDENTIAL and may contain legally privileged information. This e-mail is intended solely for the use of the individual or entity to whom it is addressed. If you have received this e-mail in error, please notify the sender of this e-mail or Touring and delete it immediately from your system without printing, saving andor opening attachments. Please visit our website to read our Policy.

B. G.

Naar: Touring

16/10/2023

al enig nieuws over dit dossier?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform