Terug

Problemen met service

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: Baby-dump

28/09/2020

Beste,Ik heb online een geboortelijst gelegd voor de geboorte van onze dochter. Bij het opstellen van de lijst stootten we al meerdere malen op technische problemen bij de website, maar daar konden we nog mee leven. Na de geboorte namen de problemen echter alleen maar toe wanneer mensen artikels probeerden te bestellen van de website. Er werden artikels 3 keer aangerekend terwijl ze maar 1 keer besteld waren, er kwam geen bevestiging van de bestelling ondanks betaling, er worden artikels automatisch in het winkelmandje gelegd die men niet wilt aankopen, andere artikels die men wel wilt aankopen verdwijnen automatisch uit de lijst, we krijgen mails van artikels die zouden besteld zijn die helemaal niet besteld zijn geweest, artikels die wel effectief besteld zijn die niet meteen van de lijst verdwijnen waardoor meerdere keren hetzelfde besteld kon worden, ...Bij elk probleem heb ik met de klantendienst gebeld om het probleem in kwestie op te lossen, wat men telkens wel deed, maar men kon/wou geen enkele actie ondernemen om toekomstige problemen op te lossen. Er werd steeds zeer onverschillig gereageerd zoals 'kunnen we niets aan doen' of 'normaal gezien zou het niet meer mogen gebeuren' zonder dat er effectief een oplossing gezocht werd. Wanneer ik na de zoveelste klacht dan uiteindelijk vroeg of ze dan op zijn minst een vergoeding konden bezorgen voor de vele kopzorgen werd hier simpelweg op gereageerd dat dit niet mogelijk is.Ik vind het onbegrijpelijk dat een babywinkel zo weinig inzit met de tevredenheid van hun klanten die net ouder geworden zijn en dus al meer dan genoeg aan hun hoofd hebben.Met vriendelijke groeten,Jan Bequé

Berichten (1)

Baby-dump

Naar: J. B.

28/10/2020

Goedemiddag,Het kan kloppen dat de klant problemen heeft gehad bij het leggen en bestellen en leveren van de online geboortelijst.Er zijn in de periode dat de klant heeft besteld enige tijd problemen met de online geboortelijsten geweest.Gelukkig zijn deze nu grotendeels opgelost en werken we er hard aan om alle problemente verhelpen.Graag bieden we deze klant een giftcard aan twv Eur 25.00 ivm alle overlast.Geven jullie dit door aan de klant of moeten wij contact opnemen met de klant?We horen het graag van U.Hopende u hiermee van dienst te zijn.Met vriendelijke groet,Louis KurstjensAfdeling AftersalesEsdoornstraat 22A5682 CM BestTel: +31 (0)499-460800E-mail:service@baby-dump.nlWeb:www.baby-dump.nl


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform