Terug

Problemen met service

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. S.

Naar: SERVILUX

29/01/2020

Beste, ik kocht op 3 maart 2019 een Philips ambilight TV 65PUS7803/12 voor € 990. Daarbij kocht ik een extra garantie tbv €99.Op 30/10 meldde ik een probleem bij Philips, de TV gaf geen beeld wel klank. Zij hebben contact opgenomen met Servilux die o.a. voor Philips de herstellingen doen. Servilux nam contact met mij op voor een afspraak. Ik kreeg pas een afspraak op 6/12. Op 6/12 zelf kreeg ik van hen telefoon dat de stukken niet binnen waren. Een nieuwe afspraak werd ingepland op 13/12. Op 13/12 hebben ze het scherm gewisseld maar zonder resultaat. Er moest dus weer een nieuwe afspraak gemaakt worden voor herstelling. 27/12 werd ingepland. Op 27/12 kreeg ik wederom een bericht dat ze de dag daaropvolgend (???) niet kunnen komen omdat de onderdelen niet binnen zijn. Op 2/01 kreeg ik bericht dat ze zouden langskomen op 9/01. Op 9/01 werd het moederbord vervangen maar ook dit gaf geen resultaat. Op 10/01 kreeg ik bericht dat ze op 17/01 de herstelling zouden uitvoeren. Op 16/01 kreeg ik dan weer een bericht dat de stukken niet binnen waren. Op 28/01 kreeg ik dan een bericht dat ze vandaag 29/01 zouden langskomen. De LVDS kabel werd vervangen maar wederom zonder resultaat.We zijn morgen 30/01 dus exact 3 maanden verder zonder resultaat en heel wat opgeofferde verlofdagen. Wanneer je met de klantendienst contact opneemt doen zij alsof het hersteld is, minimaliseren zij het probleem, leggen de verantwoordelijkheid buiten zichzelf en zijn ze alles behalve klantvriendelijk.Vandaag kreeg ik dan een mail dat ik, indien akkoord, een ander toestel krijg maar Philips moet dit ook nog goedkeuren. Dit toestel 65PUS7304/12 is de opvolger maar is veel dieper 12.5 cm ipv 5 cm en heeft een andere VESA maat waardoor ik wellicht een nieuwe muurbevestiging zal moeten kopen. Het is nog onduidelijk wanneer ik dit toestel mag verwachten en wie compenseert mijn verlofdagen en evt. nieuwe muurbevestiging.Liever kreeg ik mijn geld volledig terug. Kunnen jullie hier iets aan doen?Alvast bedankt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform