Terug

problemen met service

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. D.

Naar: BUDERUS

29/10/2018

Op 13.08.2018 schreef ik 155.82 € (mededeling +++274/4400/94726+++) over om op 15.10.2018 (2 maanden later) een afspraak voor onderhoud te krijgen.Deze werd door de firma verplaatst naar 27.11.2018.(nog eens 2 maand en 12 dagen later = 4 MAANDEN)Blijkbaar was er intern iets fout gelopen met het inboeken van het onderhoud.Vermits ik begripsvol was en me flexibel wou opstellen stemde ik in met de nieuwe datum.Deze houding wordt nu niet enkel afgestraft, maar dreig ik bijkomende onkosten te moeten maken.Zondagoctend 28.10.2018 merkte ik dat mijn apparaat in veiligheid viel: geen verwarming! Heropstarten volgens instructie in de handleiding werd meermaals gevolgd: zonder resultaat!Jullie diensten blijken op zondag totaal niet bereikbaar waardoor jullie geen enkele service garanderen.Ik diende de diensten vandaag (29.10.2018, 09:43) zelf te contacteren om een stand van zaken omtrent herstelling/onderhoud te vernemen.Buiten een procedurele toelichting van koppelen dossiers kon er mij geen info gegeven worden wanneer een technieker zou kunnen langskomen.Ik zou vandaag nog uitsluitsel krijgen* om 13:51 kreeg ik een anonieme oproep van jullie.Normaliter beantwoord ik geen onbekende oproepen wegens: onpersoonlijk, onbetrouwbare, malafide bedrijven/personen...Tom van Buderus-service, die weigerde zijn familienaam te zeggen, kon mij op een zeer bureaucratische manier enkel meedelen dat ik slechts kon ingepland worden nadat ik een betalingsakkoord gaf.Een info@ mailadres werd opgeven om klachten door te geven.Daarbij dien ik VOORAFGAANDELIJK een betalingsakkoord te geven om een interventie kunnen in te plannen, die -het wordt alleen maar schrijnender- pas zaterdagvoormiddag 03.11.2018 kan doorgaan.Naast de voorbije 29 uur zonder warm water én verwarming wordt er zonder enige probleemoplossende aanpak, alternatief, tips, noodoplossing... nog een periode van MEER DAN 100 (HONDERD !!! uur) voorgesteld alvorens er een interventie gegarandeerd kan worden.O ironie, ik sta dan met de hoogste prioriteit ingepland!!!Mag ik hieronder verstaan dat er geen enkele technieker momenteel bezig is met het uitvoeren van onderhoudsbeurten en de, naar mijn aanvoelen uiterst onderbemande, equipe allemaal herstellingsinterventies uitvoeren bij mensen die -zoals ik- reeds lang(er) zonder verwarming zitten?Of schrijft de bedrijfsprocedure voor dat alles zoals gepland moet doorgaan, ongeacht crisissituaties/noodoproepen (wat in deze wel degelijk van toepassing is)...Zeer bedenkelijk!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform