Terug

Problemen met service na verkoop

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. A.

Naar: Caravancenter Desmet

17/04/2019

Vorig jaar hebben mijn vriendin en ik een stacaravan aangekocht bij Caravancenter Desmet. De stacaravan was haar laatste droom gezien de onvoorspelbaarheid van haar ongeneeslijke ziekte. Ze dacht er rustig ziek te kunnen zijn in een afgewerkt, werkend verblijf. We zijn van nature geen mensen die moeilijk doen maar het loopt nu wel de spuigaten uit en we zijn ten einde raad. Van in het begin vertoont de caravan mankementen waarvan wij de firma meerdere malen op de hoogte hebben gesteld (met filmpjes en foto's ed) echter met veel beloftes zonder resultaat en dat terwijl de garantieperiode nog loopt! We hebben uiteindelijk een advocate onder de arm genomen die meerdere aangetekende brieven heeft gestuurd met daarin de vraag om de nodige herstellingen uit te voeren. Maar zelfs een dreiging tot dagvaarding heeft geen resultaat. Verder kunnen wij financieel niet gaan, zelfs de kosten van de advocate geraken er maar amper bij. Wat bij ons vooral knaagt is de onrechtvaardigheid. We kopen een nieuwe caravan waarvan we verwachten dat ze eruit ziet als het toonzaalmodel en ook naar behoren functioneert. Wat ons volledig heeft verbouwereerd is de laatste opmerking van de firma nl. dat we dan maar een duurdere caravan hadden moeten kopen!Deze klacht is onze laatste strohalm...

Berichten (5)

Caravancenter Desmet

Naar: A. A.

23/04/2019

DATA NOT AVAILABLE

A. A.

Naar: Caravancenter Desmet

24/04/2019

Geachte,Zodra we de nodige stukken ontvangen hebben en geinstalleerd zijn, en de andere defecten gerepareerd zijn zullen wij de klacht verwijderen. We wachten immers al een jaar en hebben daardoor weinig vertrouwen dat het allemaal in orde zal gebracht worden. We willen ook nog eens benadrukken dat we alle details die niet in orde zijn (lek toilet, vlekken kast enz...) en die we reeds meermaals per mail hebben doorgestuurd opgelost moeten worden. Het verbaast ons dat jullie nu pas reageren na verschillende brieven van onze advocaat. Wij willen dan ook deze kosten vergoed zien en de kosten van nieuwe gordijnen (samen 800 euro). Mvg,Annemie Aerts en Iris Tilkens

Caravancenter Desmet

Naar: A. A.

25/04/2019

MevrouwHet verbaast ons evenzeer, dat u beweert geen bericht van ons te mogen ontvangen, terwijl wij telkens u correct beantwoord hebben !In ieder geval betwisten wij de inhoud van uw schrijven en zullen wij geenszins overgaan tot het vergoeden van eender welke kost.Met vriendelijke groeten,Meilleures salutations,Best regards,Catherine Pauwels - DESMET CARAVANSOostendelaan 292 - 8430 MiddelkerkeTel. 059/313155 catherine@caravansdesmet.be Op 24 apr. 2019, om 12:45 heeft klachtenbox@test-aankoop.be het volgende geschreven: Annemie Aerts

A. A.

Naar: Caravancenter Desmet

27/04/2019

DATA NOT AVAILABLE

Caravancenter Desmet

Naar: A. A.

27/04/2019

MevrouwWij hebben in ieder geval verschillende keren telefonisch contact gehad voor dit dossier, als dit niet met u zelf was, dan is dit met uw advocaat.Zodus terug dien ik de inhoud van uw schrijven te betwisten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform