Terug

Problemen met service en terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. V.

Naar: Pelckmans - Vijver- en Tuincentrum

30/04/2024

Beste, ik bestelde en betaalde ligustrum Ovalifolum / blote wortel en deze was op voorraad. Mits het 180 planten waren, had ik aangegeven om dit op donderdag af te halen met een gehuurde camionette. Kreeg echter geen bericht en reed dan maar naar Pelckmans om deze op te halen daar deze toch op stock waren. Na eindelijk iemand te pakken te krijgen, vertelde deze man mij dat dit een stockfout was en deze niet meer op voorraad waren. Men zou mij eerstdaags terugbetalen. Heb hierna in lommel de planten met pot gekocht. Tot op heden echter nog geen terugbetaling ontvangen en blijkbaar ben ik niet de enige. Gewoon bedroevend hoe men behandeld wordt. Niets communicatie , geen antwoorden op mails en klantendienst telefonisch niet bereikbaar. Nu zelfs bestelling verdwenen uit hun systeem!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform