Wij verhuisden enkele weken terug naar een oude woning die volledig gerenoveerd werd. Al in november contacteerden we Telenet voor een internetaansluiting. Deze moest buitenshuis en ondergronds nog worden aangesloten. Wij communiceerden dit telkens zo naar hen, maar ofwel stuurden ze hun kat, ofwel een technieker die al een modem kwam plaatsen maar geen grondwerken mocht uitvoeren. Op zowel 15 december 2023, 31 januari 2024 alsook op 23 februari 2024 beloofden ze langs te komen. Wij namen telkens verlof, maar zonder resultaat. Wij zijn maandenlang van het kastje naar de muur gestuurd. Je krijgt bovendien telkens een andere medewerker aan de lijn, waardoor je honderd keer opnieuw je verhaal moet doen. Ze beloven ook vaak terug te bellen, maar je hoort nadien niets meer van hen. Na lang terugbellen en extra druk van onze kant, hebben wij sinds gisteren, 26 februari 2024, eindelijk internet. Daar wij al 3 weken lang verhuisd waren, en dus geen WiFi hadden, hebben wij via een hotspot van onze gsm moeten werken. Dit heeft een factuur opgeleverd van €300 bovenop de maandelijkse gsm-kosten. Bovendien bleef de domiciliëring voor hun diensten wel doorlopen, alhoewel we er niet konden van genieten. Wanneer je wederom Telenet belt om hier een vergoeding voor te vragen, wordt je weeral van het kastje naar de muur gestuurd. Alles staat nochtans in hun systeem opgenomen, de ontelbare keren dat we hebben gebeld, onze verzoeken, onze aanvraag tot terugbetaling, maar er wordt daar geen actie ondernomen. Ik werd aangespoord een klacht in te dienen via hun site. Deze is tot op heden onbeantwoord gebleven. Hoewel het een bedrijf is voor telecommunicatie, loopt hun communicatie volledig spaak.