Terug

problemen met select

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: bol.com

17/08/2020

ondertussen heb ik al 3 a4 x dat ik iets bestel met select een dienst waar betaald voor moet worden en dat ze gewoon weg niet leveren en telkens in de dag komen leveren ik betaal sind april seleckt maar nog maar 1 keer is het hun gelukt om savonds te komen levere. Telkens ik klaag begrijpe. Ze het en nu na de 3 de keer krijg ik 2.50€ cadeau bon de vorige keer heb ik speciaal een luchtmatras besteld omdat we ineens met onvoorziene gasten zaten ik betel zaterdag avond voor zondag leverin mail en alles dat het gaat aankomen zondag niets te zien ik heb op een tuinset moeten slapen omdat ze weeral maar eens niet aan hun voorwaarde voldoen echt professioneel noem ik dit niet ik betaal voor een dienst waar ik niets aan heb dit kan zo niet srry hier voor ik zou dan ook graag het bedrag van. Seleckt terug gestort krijgen

Berichten (1)

K. V.

Naar: bol.com

19/08/2020

Na 3 dagen nog steeds geen pakje alle normaal avond levering en ineens stonde ze om 10.33 voor de deur betaal ik daarvoor seleckt voor een dag levering dit is echt hopeloos stop met bpost die weten zelf niet wa ze aant doen zijn hoor


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform