Terug

problemen met seats and sofa's ivm gemaakte afspraken

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. C.

Naar: Seats and Sofas

11/05/2020

beste,Wij bestelde een salon bij seats and sofa's.Toen wij in het filiaal in Genk waren zijn wij tot de afspraak gekomen dat de uiterste afhaaldatum 6 februari zou zijn.De reden was dat wij zo lang niet konden wachten bij normale levertijden op deze salon daar wij niets hadden om in te zitten en met 2 kleine kindjes dit geen doen is. De verkoper had toen in het filiaal zelf nog naar hogeraf gebeld waar ze hun bezig houden met het inplannen voor het bouwen van de salon en er was ons verteld dat ze hem nog voor een andere salon konden zetten die minder dringend was. En dat we de salon uiterlijk op 6 februari moesten gaan afhalen en waarschijnlijk was hij nog vroeger daar. Toen puntje bij paaltje kwam was de salon er niet. Dan hebben we nog blijven bellen wanneer ze de salon nu eindelijk gingen leveren in het filiaal telkens werden wij onvriendelijk aangegaan door de werknemer van seats and sofa's genk en zelfs uitgelachen. Ik heb nog contact gehad met jullie hierover en jullie raade ons aan een klacht in te dienen. Wij hebben hun nog de kans gegeven om de salon te leveren. Want net voor het sluiten van de winkels was opeens onze salon toch geleverd en wij zouden een compensatie krijgen voor het lange wachten. De medewerker van seats and sofas zei dat onze salon aangekomen was maar dat we hem niet mochten gaan halen in verband met de corona maatregelen. Hij zei we kunnen wel leveren maar dat kost 100 euro als ik me niet vergis. Toe zei ik kijk ik ging een compensatie krijgen lever dan gewoon de salon. Dit wouden ze bij hoog en laag niet doen! Ze waren meer dan 1,5 maand later dan afgesproken was en ik moest nog eens extra betalen voor onze salon. Hij ging ons op de hoogte houden wat mogelijk was zei hij om de dag erna te horen te krijgen dat niets nog mogelijk was en we op de salon moesten wachten tot na de corona crisis. Wij zijn dus genoodzaakt geweest om ons een andere salon te kopen en wensen deze salon dus niet meer aan te kopen. Nu belde ik vandaag met de sales manager en deze maakte ons belachelijk aan telefoon da hij ons veel succes wenste om verder te gaan met deze zaak dat het toch niets gkng uitmaken en wij alsnog moeste gaan bijbetalen dat 50% van de salon betaald is! Wij willen ons voorschot van 900 euro terug omdat seats als sofa's de gemaakte afspraken helemaal niet zijn nagekomen! Ze schuilen hun achter de kleine lettertjes waar ze u niets van zeggen bij het tekenen van het contract! Ze leggen de contracten mooi op mekaar dar je enkel de zones ziet die moeten getekend worden. Wij zijn bedrogen en voorgelogen geweest en raden iedereen af om daar ook maar iets aan te kopen . Vind het persoonlijk erg dat bedrijven die met deze wanpraktijken bezig zijn nog open mogen en kunnen blijven! Een regelrechte schande!!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform