Terug

Problemen met ruil aankoop

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. M.

Naar: FNAC BELGIUM

01/08/2023

Beste,Ik kocht recent een cameralens (EFS) aan bij een iets of wat opdringerige verkoper. De verkoper gaf een bon mee en wees me de weg naar de kassa. Net voor het afrekenen wilde ik nog even opzoeken of de lens compatibel was met mijn camera die ik op zak had, maar de verkoper verzocht me om meteen te betalen. Ik dacht wel dat het mogelijk ging zijn en liep naar buiten. Onderweg zoek ik nog wat op en zie ik dat EFS camera’s niet compatibel zijn met de camera. Het doosje bevatte geen plakkers of dergelijke die kunnen aanwijzen dat het ongeopend bleef, dus ik open het deksel en zie inderdaad dat het een veel grotere aansluiting heeft.Ik wandel de winkel terug binnen voor ruil na aankoop en er werd me verzocht om met de verkoper waarbij ik de lens aankocht, nog eens na te kijken. Hij opende heel de doos haalde de lens eruit en wees me op iets dat ik het al beschadigd had en gaf me als enige oplossing te verkopen tweedehands.be. Na wat vragen of er geen andere oplossing was of iemand anders dit toch eens kon nakijken belde hij zijn baas, maar weigerde de baas om te komen kijken. Graag wil ik mijn aankoop hierbij omruilen en melden dat ik niet tevreden was van het gedrag, de opdringerigheid om een verzekering aan te nemen en zijn motivatie om enkel te verkopen.

Berichten (1)

FNAC BELGIUM

Naar: A. M.

02/08/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform