Terug

Problemen met retourzending

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. M.

Naar: Rowenta (GROUPE SEB BELGIUM)

19/10/2023

Beste,Mijn toestel krijgt op 16juli een defect melding , dit wordt onmiddellijk verzonden naar leverancier e-care via DHL ( wat ook 2 weken geduurd heeft dus bij hun toegekomen op 26/07)Nu heeft het tot 21/08 geduurd voor dat toestel gemaakt werd door gebrek aan onderdelen wat altijd kan.Het grote probleem is in de retourzending naar huis. 19/10 nog steeds geen toestel ontvangen.toestel is al 10 x !!! heen en weer gestuurd tussen DHL EN ECARE . 1) Ik wacht dus al 10 weken op levering van gemaakt toestel2) wat is de waarde nog van dit toestel wanneer dit heen en weer wordt gestuurd3) wat met mijn garantie -> 6 maand kwijt ondertussen zonder in gebruik te zijn4) geen enkele tegemoetkoming wordt er aangeboden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform