Terug

PROBLEMEN MET RETOURZENDING

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: H&M - Hennes et Mauritz

21/12/2020

Beste, In Oktober heb ik bij H&M een bestelling gedaan met betaling achteraf (via Klarna). Ik heb alles teruggestuurd binnen de tijd. Maar nu blijft Klarna mij bestoken met mails dat ik voor de bestelling moet betalen. Ik heb hen uitgelegd, per telefoon en per e-mail, dat ik alles heb teruggestuurd en ze ook alle bewijzen gegeven. Zij blijven mij mailen en willen zelf H&M niet contacteren. Ik heb H&M alle bewijzen gestuurd, per mail en per aangetekend schrijven. Tot nu toe nooit reactie gekregen en ik kan zien op hun site dat de betaling nog steeds open staat. Blijkbaar heeft H&M aangeduid dat ik 1 stuk heb teruggestuurd ipv alles. Ik heb u alle informatie bezorgd, maar ik krijg verder geen reaktie op mijn schrijven. Gelieve dit zo snel mogelijk in orde te brengen met Klarna en mij op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht.BedanktWat kan ik hieraan doen? Ik weiger te betalen voor iets dat ik niet heb en voor een fout die H&M heeft gemaakt in hun administratie.

Berichten (2)

H&M - Hennes et Mauritz

Naar: A. V.

21/12/2020

Bedankt dat je contact opneemt met de HandM Klantenservice.Sorry! Onze reactie tijd zal langer zijn dan normaal, vanwege het groot aantal e-mails dat we op dit moment ontvangen.Denk er aan dat je mogelijk het antwoord al kunt terug vinden op onze website. Je kunt dit nakijken door op deze link te klikken om onze klantenservice pagina te bezoeken.We nemen zo snel mogelijk contact met je op.Met vriendelijke groeten,HandM klantenservice[HandM][Facebook] [Twitter] [Instagram] [YouTube] [Pinterest] The information contained in this e-mail message may be privileged, confidential, and protected from disclosure. Any unauthorized use, printing, copying, disclosure or dissemination of this communication may be subject to legal restriction or sanction. If you think that you have received this e-mail message in error, please reply to the sender and delete this message from your computer.

H&M - Hennes et Mauritz

Naar: A. V.

22/12/2020

HandM houdt van feedback!Vertel ons over jouw ervaring met onze Customer Service door deze link link te gebruiken.Beste test-aankoop,Bedankt voor onderstaand bericht.Wij hebben de items zonet manueel uitgeboekt.Wij zullen ook een e-mail naar de klant sturen met meer informatie.Nog een fijne dag gewenst.Groetjes,CharlotteVriendelijk wil ik je vragen om de kwaliteit van mijn service te evalueren door het invullen van de enquête bovenaan deze e-mail.HandM Customer ServiceBezoek onze Customer Service pagina’s voor verdere vragen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform