beste, ik bestelde in juni een pakketje via Zalando van hun partner Massimo Dutti. Dit pakketje werd geretourneerd in augustus rechtstreeks aan Massimo Dutti met het retourlabel die zich in het pakket bevond. Zalando biedt dit enkel aan.Dit artikel werd besteld met een nabetaling dus dit moest enkel betaald worden indien ik het niet wou retourneren.Ik ontving een brief van een incassobureau om 150 euro te betalen (99.95 euro pakket en 50 euro kosten van het incassobureau).Ik belde onmiddellijk naar Zalando dat ik dit pakket 100% zeker verstuurd heb maar het is blijkbaar niet aangekomen.Ik heb tot mijn grootste spijt het ticket niet bewaard van het post punt waar ik het afgegeven heb om te retourneren. Zalando kon niets doen voor mij.Bij navraag bij het postpunt informeerden zij mij dat ik opnieuw het retourlabel moest aanvragen, daar staat namelijk het retournummer op die destijds ingescand werd en op die manier zou ik alsnog kunnen aantonen wanneer het verstuurd werd.Meermaals terug gebeld en gemaild naar zalando om het retourlabel opnieuw te verkrijgen. Besluit: dit label is weg uit het bestand dus is er ook geen nummer meer. Zij raadden mij aan contact op te nemen met Massimo Dutti zelf. Het nummer die aangegeven wordt op de website van Massimo Dutti Belgium is echter niet in gebruik: 0800 78 408.Bij Zalando zeggen ze me dat ik niets meer kan doen. Ik vroeg hen wie hun contactpersoon is van Massimo Dutti, want zij hebben het retourlabel bij hen nagevraagd, zij hebben naar hun zeggen contact gehad met de partner en antwoord gekregen dan het retourlabel weg is. Zij kunnen me geen gegevens van een contactpersoon geven. Ik vind dit allemaal heel eigenaardig.Ik heb dit pakket helemaal niet meer en er wordt me nu opgelegd om 150 euro te betalen voor iets die ik niet heb en netjes heb terug gestuurd.Ik kan op geen enkele manier meer aantonen dat het geretourneerd werd. Zelfs moest ik mijn retourticket van het postpunt bewaard hebben, dan nog kan ik dat nummer niet vergelijken met het originele retourlabel want het bestaat zogezegd niet meer.Kunnen jullie mij aub helpen? Ik heb bij het incassobureau geïnformeerd of alles eventjes on hold kon gezet worden zodat ik meer tijd heb om uit te zoeken wat ik nog kan doen.mvgStephanie Onraedt