Ik had een bestelling bij Zalando gedaan voor zowel Zalando als mango producten. Ik heb deze bestelling in twee verschillende pakketjes ontvangen (per leverancier) van beide pakketjes heb ik slechts 1 item genomen, hier heb ik direct voor betaald, vervolgens heb ik beide pakketjes geretourneerd. Nadat Zalando me liet weten dat mijn retour zending ontvangen was heb ik mijn bewijs van de post weggegooid. Nu blijkt dat enkel mijn Zalando pakket ontvangen is en dat de bestelling van mango nog steeds open staat. Zalando heeft hier ondertussen een aanmaning voor gestuurd. Deze morgen heb ik 3 x keer Zalando gebeld en 2x naar Mango om de barcode van de retourzending te ontvangen, zodat ik bij de post mijn zending kan opvragen en hier een bewijs van krijg. Zalando beweert dat ik deze informatie van mango moet krijgen, terwijl ik bij hen de bestelling plaatste. Mango zegt dat weer dat zij niets met deze bestelling te maken hebben en verwijzen mij weer door naar Zalando. Na een hele voormiddag te bellen zei de laatste werknemer bij Zalando letterlijk tegen mij dat niemand mij kan helpen en dan ik best gewoon kan betalen voor deze goederen, daar het anders naar een incassobureau zal gaan. Ze weigeren mij dus verder te helpen.