Terug

Problemen met retourophaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: bol.com

20/09/2023

Beste, dit gaat over 2 bestellingen 1622026116 en 1622025824ik heb select genomen en betaal hiervoor 12€, ik heb dit speciaal genomen voor retourophalingen aan huis.Nu had ik voor deze 2 orders een retour aangevraagd. Chauffeur voor de ophaling was langsgekomen maar had geen labels bij zich terwijl dit zo vermeld stond bij bol.com en die is dus onmiddellijk terug weggegaan.Daarna wou ik terug een nieuwe retourophaling aanvragen maar dat lukte niet, ik heb hiervoor enkele keren contact opgenomen via de chat.De eerste keer hadden ze me gezegd dat ik hiervoor moest inbellen en een nieuwe afspraak kon boeken. Na een paar dagen wou ik bellen maar ik was het nummer kwijt dus ik nam terug contact op via de chat en toen kreeg ik te horen dat er problemen waren met Bpost en ze dit momenteel niet meer konden ophalen.Ik moet dan maar zelf naar Bpost gaan, zelf de retour betalen en dan het geld terugvragen bij Bol.com.Zonder select was de service zelf beter want dan had ik op zijn minst een retourlabel en moest ik niet zelf betalen.Laatste mail heb ik wel te horen gekregen dat dit toch kosteloos zou kunnen. Iedereen zegt daar gewoon iets anders.ik wens een oplossing van Bol.com, ik kan me niet verplaatsen momenteel en ik ga al zeker de retour niet zelf betalen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform