Terug

problemen met retournering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: bol.com

18/06/2020

Beste, mijn zoon Jens besteld bij Bol.com een game op 18/03/2020. De levering werd uitgegeven aan JVS Trading België, die de zending moest verzorgen. De levering bleef uit. Na contactname met Bol werd de bestelling stopgezet en werd er een nieuwe aangemaakt 06/04/2020. Deze bestelling kwam aan, alsook de eerste bestelling. Er was echter geen retourbon bij, zodat we de game op eigen kosten terugstuurden. De kosten van verzending werden door Bol vergoed. Nu blijkt dat de retourzending nooit aankwam. Er volgen herinneringen, telefonische contacten, om tot betaling over te gaan van de teruggestuurde en verloren geraakte zending. Uiteindelijk kwam er een mail van incassobureau INTRUM. Mijn zoon is uiteindelijk tot betaling overgegaan € 48,80. De factuur bedroeg € 24,99.Wij vinden dit niet kunnen.Wij hebben Bol.com dan ook gevraagd ons als klant te willen schrappen.mvgMarc Vandepoel

Berichten (1)

bol.com

Naar: M. V.

18/06/2020

Beste meneer/mevrouw,Vanwege de wet op de privacy nemen wij alleen vragen in behandeling die door de klant zelf zijn gesteld.Met vriendelijke groet,Ingridbol.com klantenservicewww.bol.comAls je vraag hiermee nog niet voldoende is beantwoord, dan kun je dit aangeven in antwoord op dit bericht.---- Original Message ---- To: klantenservice@bol.com Subject: Klacht: problemen met retournering (CPTBE00946282-47) Date: 18 juni 2020, 17:08 [s:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [s:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform