Terug

Problemen met retourneren

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. A.

Naar: Elektro Lommelen

20/11/2020

Beste,We bestelden een Quooker keukenkraan (5in1) waarbij het reservoir voor kokend water bij installatie niet compatibel bleek te zijn.4/11: levering18/11: installatie (zelf) en vastgesteld dat hier gebrek is.19/11 (voormiddag): melding gemaakt bij leverancier (Lommelen)We stelden vast dat hetgeen geleverd werd niet gans kan waargemaakt worden. Na contact met de fabrikant (Quooker) werd hier aangegeven dat het kookreservoir dat meegestuurd werd, niet compactibel is de met de kraan en de waterunit, CUBE genaamd.Bijgevolg Lommelen gecontacteerd maar we stuitten op geen enkele medewerking hierin waarbij men zich beroept op het onbreken van onderdelen bij de levering dat 14dagen na ontvangt moet aangetoond worden. Dit is echter onjuist, er is namelijk een duidelijk gebrek in hetgeen de klant besteld heeft. Het kan niet waarmaken waarvoor het goed is aangekocht.Het blijkt om een verouderd Quooker-reservoer te gaan dat onmogelijk gekoppeld kan worden met de andere unit. Nochtans werd dit wel in zijn geheel aangekocht (kraan, kookreservoir, waterunit voor bruiswater).Wanneer we hen vervolgens hierop meermaals tevergeefs trachten te wijzen, m.n. op hun algemene voorwaarden (https://www.elektrolommelen.be/algemene-voorwaarden.html >> art 7.), wordt er steeds gewezen op art. 9. Er is duidelijk een gebrek. Incompatibel onderdeel wat installatie simpelweg onmogelijk maakt.4/11 geleverd18/11 installatie + gebrek vastgesteld19/11 contact fabrikant én leverancierDe naservice druist in tegen de algemene voorwaarden en de klant wordt afgewimpeld. Er is gebrek, er ontbreken geen onderdelen, het toestel werkt niet met het geleverde items.Graag constructief advies hierin.Mvg,Jan Andries

Berichten (2)

Elektro Lommelen

Naar: J. A.

20/11/2020

Online bekijken en antwoorden[s:www.ticketcloud.eu?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0aWNrZXRfcmVmZXJlbmNlX2lkIjoiYTBiNjcwODctMTJmNS00YmQzLWI5MzUtZWQ4M2E5MjdhNmM3IiwidGlja2V0X2lkIjo5MjU1MTA2LCJleHAiOjE2MTM4NDkxNDZ9._-kEIep3jufXRhKFrWyA2o_lhMjAvbJAl4GTKHbEhGoandticket_id=9255106andgid=15872]  LOMMELEN TEAM - 10   '”  LOMMELEN NV20 Nov 2020 Beste klant,we hebben uw email goed ontvangen en behandelen uw aanvraag zo snelals mogelijk. Onze diensten doen hun uiterste best om uw vraag zo snelmogelijk te verwerken, maar gelieve uw zelfde vraag niet dagelijks ofmeerdere malen per dag te herhalen, hierdoor beland uw mail in despambox. De mails worden behandeld van maandag tot vrijdag tussen9-17h.Alle vragen (beschikbaarheid, levering, schades, omruiling,herstellingen, ...) omtrent uw online aankoop worden steeds per mailafgehandeld. In de showroom kan men geen info geven over de status ofopvolging van uw online aankoop.Uw ticket nummer is 9255106Indien u verdere informatie wil geven over uw vraag, kan u gewoonantwoorden op deze e-mail via de link boven de mail ONLINE BEKIJKEN enANTWOORDEN. Deze mail box is enkel voor klanten. Alle andere vragen worden sowiesoniet behandeld.Met vriendelijke groetenHet support-team van Elektro Lommelen-------------------------------------------------Cher client,Nous avons bien reçu votre mail et traiter votre demande le plusrapidement possible. Nos services font tout leur possible pour traitervotre question le plus rapidement possible, mais veuillez ne pasrépéter votre meme question quotidiennement tous les jours ouplusieurs fois par jour, à la suite de quoi votre courrier seretrouvera dans la boa®te spam. Les mails sont traités du lundi auvendredi de 9h à 17h.Toutes les questions (disponibilité, livraison, dommages, échange,réparations, ...) concernant votre achat en ligne sont toujourstraitées par mail. Dans la salle d'exposition, vous ne pouvez donneraucune information sur l'état ou le suivi de votre achat en ligne.Votre numéro de billet est 9255106Si vous souhaitez obtenir des informations supplémentaires au sujetde votre question, vous pouvez simplement répondre à ce mail enutilisant le lien ci-dessus le mail VOIR ou REPONDRE EN LIGNE.Cette boa®te aux lettres est réservée aux clients. Toutes les autresquestions ne sont pas traitées de toute façon.Bien à vous.L'équipe de Lommelen -------------------------------------------------Turnhoutsebaan 1662390 Oostmallewww.elektrolommelen.bewww.mhk-lommelen.be  ONBEKEND -20 Nov 2020 [:test-aankoop.be] Je hebt een klacht ontvangen van JAN ANDRIES Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform[:test-aankoop.be/klagen]. We willen op deze manier een dialoogopstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem metde consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar oponze website[:test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailandreferenceid=CPTBE01106573-94].- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaarmaken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie tewijzigen:CPTBE01106573-94. Heb je vragen over ons platform?[:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven] refToken: 00e52d4b-b481-4bc3-9381-2448677b58cc Problemen met retourneren Naam van de klant JAN ANDRIES Klantreferentie Factuurnummer: Bestelling BE129704 Beschijving van de klacht Beste, We bestelden een Quooker keukenkraan (5in1)... Ticket reference: a0b67087-12f5-4bd3-b935-ed83a927a6c7

Elektro Lommelen

Naar: J. A.

23/11/2020

Online bekijken en antwoorden[s:www.ticketcloud.eu?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0aWNrZXRfcmVmZXJlbmNlX2lkIjoiOWNhMWE3YTItODg3Zi00Nzc1LTgxN2EtNjI4ZTg1MTUyZjkwIiwidGlja2V0X2lkIjo5MjY1NjI1LCJleHAiOjE2MTQwODQ5NjV9.fxvXdYMnMq1o5mWAuHIAnecMQdR2w-iQ4Rd7ydl6pAAandticket_id=9265625andgid=15872]  LOMMELEN TEAM - 10   '”  LOMMELEN NV23 Nov 2020 Beste klant,we hebben uw email goed ontvangen en behandelen uw aanvraag zo snelals mogelijk. Onze diensten doen hun uiterste best om uw vraag zo snelmogelijk te verwerken, maar gelieve uw zelfde vraag niet dagelijks ofmeerdere malen per dag te herhalen, hierdoor beland uw mail in despambox. De mails worden behandeld van maandag tot vrijdag tussen9-17h.Alle vragen (beschikbaarheid, levering, schades, omruiling,herstellingen, ...) omtrent uw online aankoop worden steeds per mailafgehandeld. In de showroom kan men geen info geven over de status ofopvolging van uw online aankoop.Uw ticket nummer is 9265625Indien u verdere informatie wil geven over uw vraag, kan u gewoonantwoorden op deze e-mail via de link boven de mail ONLINE BEKIJKEN enANTWOORDEN. Deze mail box is enkel voor klanten. Alle andere vragen worden sowiesoniet behandeld.Met vriendelijke groetenHet support-team van Elektro Lommelen-------------------------------------------------Cher client,Nous avons bien reçu votre mail et traiter votre demande le plusrapidement possible. Nos services font tout leur possible pour traitervotre question le plus rapidement possible, mais veuillez ne pasrépéter votre meme question quotidiennement tous les jours ouplusieurs fois par jour, à la suite de quoi votre courrier seretrouvera dans la boa®te spam. Les mails sont traités du lundi auvendredi de 9h à 17h.Toutes les questions (disponibilité, livraison, dommages, échange,réparations, ...) concernant votre achat en ligne sont toujourstraitées par mail. Dans la salle d'exposition, vous ne pouvez donneraucune information sur l'état ou le suivi de votre achat en ligne.Votre numéro de billet est 9265625Si vous souhaitez obtenir des informations supplémentaires au sujetde votre question, vous pouvez simplement répondre à ce mail enutilisant le lien ci-dessus le mail VOIR ou REPONDRE EN LIGNE.Cette boa®te aux lettres est réservée aux clients. Toutes les autresquestions ne sont pas traitées de toute façon.Bien à vous.L'équipe de Lommelen -------------------------------------------------Turnhoutsebaan 1662390 Oostmallewww.elektrolommelen.bewww.mhk-lommelen.be  ONBEKEND -23 Nov 2020 [:test-aankoop.be] JAN ANDRIES heeft de klacht naar onze advocaten verstuurd Referentie van de klacht: CPTBE01106573-94 Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform[:test-aankoop.be/klagen]. We willen op deze manier een dialoogopstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - deze klacht ligt nu in handen van onze advocaat. Hij of zij zal eenvan de komende dagen contact met je opnemen. - alle communicatie tussen jou en je advocaat privé blijft, zelfs alsde klacht openbaar is. - je hebt nog een laatste antwoordrecht op de consument. Als de klachtopenbaar is, is je reactie zichtbaar op onze site. refToken: 00e52d4b-b481-4bc3-9381-2448677b58cc De klacht vanJAN ANDRIES Problemen met retourneren Naam van de klant JAN ANDRIES Klantreferentie Factuurnummer: Bestelling BE129704 Beschijving van de klacht Beste, We bestelden een Quooker keukenkraan (5in1) waarbij hetreservoir voor kokend water bij installatie niet compatibel bleek tezijn. 4/11: levering 18/11: installatie (zelf) en vastgesteld dat hiergebrek is. 19/11 (voormiddag): melding gemaakt bij leverancier(Lommelen) We stelden vast dat... Ticket reference: 9ca1a7a2-887f-4775-817a-628e85152f90


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform