Online bekijken en antwoorden[s:www.ticketcloud.eu?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0aWNrZXRfcmVmZXJlbmNlX2lkIjoiOWNhMWE3YTItODg3Zi00Nzc1LTgxN2EtNjI4ZTg1MTUyZjkwIiwidGlja2V0X2lkIjo5MjY1NjI1LCJleHAiOjE2MTQwODQ5NjV9.fxvXdYMnMq1o5mWAuHIAnecMQdR2w-iQ4Rd7ydl6pAAandticket_id=9265625andgid=15872] LOMMELEN TEAM - 10 '” LOMMELEN NV23 Nov 2020 Beste klant,we hebben uw email goed ontvangen en behandelen uw aanvraag zo snelals mogelijk. Onze diensten doen hun uiterste best om uw vraag zo snelmogelijk te verwerken, maar gelieve uw zelfde vraag niet dagelijks ofmeerdere malen per dag te herhalen, hierdoor beland uw mail in despambox. De mails worden behandeld van maandag tot vrijdag tussen9-17h.Alle vragen (beschikbaarheid, levering, schades, omruiling,herstellingen, ...) omtrent uw online aankoop worden steeds per mailafgehandeld. In de showroom kan men geen info geven over de status ofopvolging van uw online aankoop.Uw ticket nummer is 9265625Indien u verdere informatie wil geven over uw vraag, kan u gewoonantwoorden op deze e-mail via de link boven de mail ONLINE BEKIJKEN enANTWOORDEN. Deze mail box is enkel voor klanten. Alle andere vragen worden sowiesoniet behandeld.Met vriendelijke groetenHet support-team van Elektro Lommelen-------------------------------------------------Cher client,Nous avons bien reçu votre mail et traiter votre demande le plusrapidement possible. Nos services font tout leur possible pour traitervotre question le plus rapidement possible, mais veuillez ne pasrépéter votre meme question quotidiennement tous les jours ouplusieurs fois par jour, à la suite de quoi votre courrier seretrouvera dans la boa®te spam. Les mails sont traités du lundi auvendredi de 9h à 17h.Toutes les questions (disponibilité, livraison, dommages, échange,réparations, ...) concernant votre achat en ligne sont toujourstraitées par mail. Dans la salle d'exposition, vous ne pouvez donneraucune information sur l'état ou le suivi de votre achat en ligne.Votre numéro de billet est 9265625Si vous souhaitez obtenir des informations supplémentaires au sujetde votre question, vous pouvez simplement répondre à ce mail enutilisant le lien ci-dessus le mail VOIR ou REPONDRE EN LIGNE.Cette boa®te aux lettres est réservée aux clients. Toutes les autresquestions ne sont pas traitées de toute façon.Bien à vous.L'équipe de Lommelen -------------------------------------------------Turnhoutsebaan 1662390 Oostmallewww.elektrolommelen.bewww.mhk-lommelen.be ONBEKEND -23 Nov 2020 [:test-aankoop.be] JAN ANDRIES heeft de klacht naar onze advocaten verstuurd Referentie van de klacht: CPTBE01106573-94 Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform[:test-aankoop.be/klagen]. We willen op deze manier een dialoogopstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - deze klacht ligt nu in handen van onze advocaat. Hij of zij zal eenvan de komende dagen contact met je opnemen. - alle communicatie tussen jou en je advocaat privé blijft, zelfs alsde klacht openbaar is. - je hebt nog een laatste antwoordrecht op de consument. Als de klachtopenbaar is, is je reactie zichtbaar op onze site. refToken: 00e52d4b-b481-4bc3-9381-2448677b58cc De klacht vanJAN ANDRIES Problemen met retourneren Naam van de klant JAN ANDRIES Klantreferentie Factuurnummer: Bestelling BE129704 Beschijving van de klacht Beste, We bestelden een Quooker keukenkraan (5in1) waarbij hetreservoir voor kokend water bij installatie niet compatibel bleek tezijn. 4/11: levering 18/11: installatie (zelf) en vastgesteld dat hiergebrek is. 19/11 (voormiddag): melding gemaakt bij leverancier(Lommelen) We stelden vast dat... Ticket reference: 9ca1a7a2-887f-4775-817a-628e85152f90