Beste, ik bestelde 10 juni 2020 een pakket kledij via jullie webwinkel. Deze zou op 22 juni geleverd worden. Zonder enige verdere info, wacht ik nog een week langer, omdat vertragingen gezien de situatie logisch zijn. Dan probeer ik jullie te contacteren via chat en mail, zonder antwoord. Nog enkele dagen later probeer ik dit dan maar opnieuw en krijg ik de boodschap dat het adres blijkbaar onvolledig zou zijn. Jammer dat ik hier dan zelf achter moet vragen. Ik geef het juiste adres door en dan heeft het nog 11 dagen geduurd vooraleer ik mijn pakket ontvangen heb. Het werd dus geleverd op 17 juli 2020.Er zijn dan enkele artikelen die niet passen en ik wil deze graag terugsturen. Ik vind geen retourticket en stel dan de vraag aan jullie klantendienst of het niet mogelijk is om alsnog een retourticket te bezorgen. Ik krijg dan het antwoord dat dit onmogelijk is, omdat verzendingen slechts mogelijk zijn tot 1 maand na verzending. Gevolg? Ik kan mijn artikelen op geen enkele manier terugsturen. Geld in de vuilbak gesmeten denk ik dan? Schandalig in mijn ogen, aangezien ik mijn uiterste best heb gedaan om een snelle oplossing te zoeken voor de reden van de vertraging. Graag alsnog de mogelijkheid om terug te sturen en een terugstorting van de teruggestuurde artikelen.Mvg,Mélien