Terug

problemen met retourneren van boeken

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: studieshop

28/07/2020

Beste, wij hebben in 2019 boeken besteld voor mijn dochter bij studieshop. In september is mijn dochter veranderd van richting en heb ik de reeds bestelde boeken geretourneerd aan Studieshop . Op heden vraagt studieshop boeken terug die ik al heb ingeleverd en ze dreigen met sancties . Ik heb bewijs op mail staan dat de boeken geretourneerd zijn , ik heb zelfs een terugbetaling gekregen. Ik heb al een mail gestuurd naar Studieshop met alle mails van hen als bewijs maar tot op vandaag reageren ze niet en blijven ze deze boeken terug vragen. Ik heb getracht om telefonisch contact te hebben maar ze antwoorden niet , en als ik iemand aan de lijn heb is het iemand die mij steeds brutaal vraagt om alles via mail te regelen . Het is zeer frustrerend en voor mij is er geen enkel klantenservice bij dit bedrijf . Ik heb vandaag nogmaals via messenger een bericht gestuurd om mij zo snel mogelijk te contacteren en dit in orde te brengen . Helaas geen enkele reactie. Ik hoop dat jullie meer succes zullen hebben bij hen.Met vriendelijke groeten Melissa

Berichten (1)

studieshop

Naar: M. D.

03/08/2020

Beste,Deze klacht van de klant werd, na vraag om bijkomende info van de klant, correct afgehandeld.De boeken die vorig jaar (buiten retourtermijn) teruggestuurd werden, zijn als ingeleverd geregistreerd.We hopen dat je hierbij een antwoord hebt op al je vragen.Met vriendelijke groeten,PatrickT. 09 298 17 17E. klantendienst@studieshop.beWhatsApp 0472 69 51 12Waaslandlaan 8A3 Bus 1 9160 Lokeren(Belgie) VOLG ONS OP:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform