Terug

Problemen met retour

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. S.

Naar: VIDA XL

07/09/2023

Beste,Ik bestelde een parasol en een voet voor die parasol op 13/6/23. Na 3 uur sukkelen met eht onduidelijk bouwpakket heeft deze enkele dagen gestaan. Wanneer de parasol een 10-tal keer open en dicht was gegaan brak het centraal bestuursysteem waardoor hij niet meer open kon. Ik contacteerde de klantendienst en met veel moeite (ik moest zelfs naar Ierland bellen) werd me schriftelijk beloofd dat ik deze mocht retourneren en zou terugbetaald worden. Ze hebben me verplicht de hele parasol opnieuw uiteen te vijzen, wat opnieuw een 2-tal uur heeft gekost. Hij moest namelijk terug in een doos... Ook niet simpel als u weet dat de parasol 3x4 meter afmeet. Maar ik heb voor dozen gezorgd, met veel moeite.Inmiddels ben ik al 2x een volledige dag thuis gebleven voor de ophaling van de goederen. Niemand is langsgekomen. In het mailverkeer (het zijn er ondertussen bijna 50!!!) vraagt men me dan plots om akkoord te gaan voor een omruiling. Aangezien de slechte service en de vrees ooit opnieuw in deze saga te belanden is dit niet wenselijk.Vervolgens, nog x-tal mails verder krijg ik gisteren eindelijk retourlabels. Maar als ik de trackingnummers laat nakijken bij de ophaalfirma blijkt dat de kosyten voor ophaling niet gedekt zijn. Wij zijn inmiddels 3 maanden verder. Dit heeft me veel te veel tijd en energie gekost inmiddels. Bovendien zit ik al heel die tijd met grote dozen in mijn living en heb ik geen parasol om te schuilen van de warmte.Ik meen al veel te veel geduld te hebben gehad en heb alle hoop verloren dat dit verhaal een goed einde zou krijgen. Daarom wil ik formeel klacht indienen tegen deze firma die mij al maanden aan het lijntje houdt.

Berichten (4)

VIDA XL

Naar: L. S.

07/09/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Damion Ding, 7 sep 2023 10:05 CESTBeste heer/mevrouw,Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen.Ik heb je e-mail doorgestuurd naar onze Escalatieafdeling, aangezien zij het beste team zijn om je verder te helpen. Je zou binnen 3 werkdagen iets van hen moeten horen.Ik wens je een fijne dag toe!Met vriendelijke groet,DamionvidaXL----------------------------------------------Cindy De Zutter, 7 sep 2023 10:01 CEST Click here to report this email as spam. --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van vidaXL.[31MVNL-42PXP] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Click here to report this email as spam. --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van vidaXL.[31MVNL-42PXP]

VIDA XL

Naar: L. S.

07/09/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Damion Ding, 7 sep 2023 10:05 CESTBeste heer/mevrouw,Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen.Ik heb je e-mail doorgestuurd naar onze Escalatieafdeling, aangezien zij het beste team zijn om je verder te helpen. Je zou binnen 3 werkdagen iets van hen moeten horen.Ik wens je een fijne dag toe!Met vriendelijke groet,DamionvidaXL----------------------------------------------Cindy De Zutter, 7 sep 2023 10:01 CEST Click here to report this email as spam. --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van vidaXL.[31MVNL-42PXP] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Click here to report this email as spam. --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van vidaXL.[31MVNL-42PXP]

VIDA XL

Naar: L. S.

08/09/2023

DATA NOT AVAILABLE

VIDA XL

Naar: L. S.

08/09/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?U kunt het volgende webadres naar uw browser kopieren en een beoordeling opgeven: s:vidaxl.zendesk.com/requests/20346210/satisfaction/new/HEhf3Sk3TLhTQzuX2PT7QFUzm?locale=1005----------------------------------------------Femke, 8 sep 2023 11:27 CESTBeste,Bedankt voor het bericht.Ik ben al met de klant in gesprek om tot een oplossing te komen. We hebben de verzendlabels toe gestuurd zodat er een afspraak ingepland kan worden.Hopende jullie hiermee voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijke groet,FemkevidaXL----------------------------------------------Damion Ding, 7 sep 2023 10:05 CESTBeste heer/mevrouw,Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen.Ik heb je e-mail doorgestuurd naar onze Escalatieafdeling, aangezien zij het beste team zijn om je verder te helpen. Je zou binnen 3 werkdagen iets van hen moeten horen.Ik wens je een fijne dag toe!Met vriendelijke groet,DamionvidaXL----------------------------------------------Cindy De Zutter, 7 sep 2023 10:01 CEST Click here to report this email as spam. --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van vidaXL.[31MVNL-42PXP] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Click here to report this email as spam. --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van vidaXL.[31MVNL-42PXP]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform