Terug

Problemen met retour

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. L.

Naar: EMMA Matelas

14/07/2023

Beste, ik had graag gebruik gemaakt van de gratis retourzending door ophaling aan huis van de matras. Ik probeer al weken een afspraak te maken maar telkens gaat er iets mis bij de klantendienst, verkeerde mail wordt gestuurd, daarna belooft dat de juiste mail is verzonden maar na 4 dagen nog geen mail, terug contact opgenomen, ik word eerst in wachtgezet om alles na te kijken en dan wordt er ingehaakt. Daarna geraak ik gewoon niet meer binnen. Is dit mischien een manier om de 100 dagen proef te laten verlopen zodat de klant geen geld meer kan terug krijgen? Na 5 pogingen probeer ik eerst via deze weg.... mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform