Terug

Problemen met retour

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: Cool blue

11/07/2023

Beste, een tijd geleden bestelde ik een gsm bij Coolblue toen deze me niet beviel retourneerde ik deze. Coolblue vertelde me dat ze het pakket nooit hebben aangekregen maar bpost zegt dat dat wel het geval is. Ik heb hen ook al het afgifte bewijs doorgestuurd maar ze willen me niet meer verder helpen

Berichten (9)

Cool blue

Naar: P. V.

12/07/2023

Beste Philipe,Hartelijk dank voor je melding. Ik heb je retourmelding er gelijk bijgenomen en zie inderdaad dat we je iPhone 14 Pro 128GB Zilver niet hebben mogen ontvangen. Ook heeft het onderzoek dat gevoerd werd helaas niets opgeleverd. Daarom zal ik met aandrang vragen om het onderzoek opnieuw te openen en te herbekijken. Zodra we hierop feedback ontvangen brengen we je uiteraard onmiddellijk op de hoogte. Dank voor je begrip en geduld!Indien je nog vragen hebt, geef ons dan gerust een seintje. Met vriendelijke groet,Greg van CoolblueMedewerker backofficeBel: (+32) (0)3 808 27 00Borsbeeksebrug 28/5/5 2600 Berchem www.coolblue.be--- original message ---On July 11, 2023 at 3:09 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be

P. V.

Naar: Cool blue

12/07/2023

Beste,Alvast bedankt hier voor. Ik wil ook nog even meegeven dat ik als klant mijn job heb gedaan. Zoals u in het dosier kan zien heb ik ook het verzend bewijs doorgestuurd. Volgens jullie algemene voorwaarden kunnen jullie wachten met betalen als het product er niet is, mits er geen verzend bewijs is. Dat is er wel. Volgens het europees centerum voor de consument zijn jullie ook verantwoordelijk voor de retour aangezien jullie het verzend label hebben bezorgd.https://www.eccbelgie.be/themas/onlineaankopen/onlineaankoop-terugsturen

Cool blue

Naar: P. V.

13/07/2023

Beste Philipe, Dankjewel voor je reactie. We hebben het onderzoek ondertussen opnieuw geopend en bekijken deze situatie zo snel mogelijk. We nemen je mail, hier ook in mee. Zodra we nieuws hebben, laten we je meteen iets weten.Alvast bedankt voor je geduld. Moest je intussen tijd nog andere vragen hebben, hoor ik het graag. Met vriendelijke groet,Noa van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlach.Coolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On July 12, 2023 at 10:54 :AM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be

P. V.

Naar: Cool blue

13/07/2023

onderzoek bpost

P. V.

Naar: Cool blue

13/07/2023

onderzoek bpost

Cool blue

Naar: P. V.

17/07/2023

Beste Philipe, Wij hebben een uitgebreid onderzoek ingesteld naar de bezorging van je pakket, en op jouw verzoek hebben we de zaak herbekeken. Op basis van onze bevindingen hebben we helaas opnieuw geconcludeerd dat het hele pakket bij jou is afgeleverd. Hierdoor kunnen we je geen oplossing bieden, jammer genoeg. Het onderzoek wordt hierbij dan ook afgesloten.Ondanks deze conclusie wensen we je een fijne dag toe.Met vriendelijke groet,Noa van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlach.Coolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On July 13, 2023 at 9:20 :AM GMT+2 geenglimlach@coolblue.be

P. V.

Naar: Cool blue

18/07/2023

Beste, ik heb ook niet beweerd dat hij niet is aangekomen. Zoals hierboven vermeld heb ik heb gerentourneerd en beweren jullie dat hij niet is aangekomen. Ook hierboven vermeld is dat niet mijn verantwoordelijkheid wanneer ik mijn afgifte bewijs kan geven. Dat kan ik en kan u ook hierboven terugvinden. Biju bpost kunnen ze zelfs een specifieke afleverdatum geven.

Cool blue

Naar: P. V.

18/07/2023

Hoi,Je bericht is veilig bij ons aangekomen! Onze Coolblue'ers doen er alles aan om je zo snel mogelijk antwoord te geven. We zijn op dit moment meer klanten aan het helpen dan normaal, daarom duurt het wat langer. Je krijgt binnen twee dagen reactie van ons. Met een glimlach,Coolblue

Cool blue

Naar: P. V.

19/07/2023

Beste,Ik stuur je naar aanleiding van je reactie.Zoals reeds aangegeven blijven we bij ons besluit. We hebben een onderzoek gevormd, hieruit hebben we besloten dat we je niet van een oplossing gaan voorzien. Desgewenst kan je hiervoor contact opnemen met Bpost. Ik dank je voor je begrip!Met vriendelijke groet,Mei-Lan van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.beklantenservice@coolblue.beTel: 03 8082700 Over Coolblue Onze webshops Onze winkels Gratis verzending, ook terug. Voor 23.59 uur besteld, morgen in huis. Echte winkels. Om langs te komen. Algemene voorwaarden --- original message ---On July 18, 2023 at 9:19 :AM GMT+2 klantenservice@coolblue.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform