Terug

Problemen met retour

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. A.

Naar: VIDA XL

21/06/2023

Beste,Ik bestelde op 12/06/2023 een loungeset via Vida XL voor een totaalprijs van 1069.99 EUR. Deze loungeset werd al heel snel daarna geleverd.Echter bij het openen van pakket 1/6 bleek dat de kwaliteit ondermaats was. Hierdoor hebben we al gauw besloten het product kosteloos te retourneren via de XLservice, wat inhoudt dat de goederen tot 30 dagen na ontvangstdatum kosteloos geretourneerd kunnen worden.De 6 pakketten zouden 20/06/2023 tussen 08:00-17:00 opgehaald worden. De koerierdienst stuurde zijn kat.Ook vandaag 21/06/2023 kregen we om 15:32 een e-mail met de melding dat het pakket zou opgehaald worden. Opnieuw hebben we hier geen koerierdienst gezien.Men kan VIDA XL niet telefonisch bereiken. Alles gebeurt via e-mail waarover er uiteraard telkens een werkdag gaat alvorens men een antwoord ontvangt.Wij wensen niet te betalen voor dit soort malafide praktijken en willen asap van de goederen af.Naar mijn gevoel probeert Vida XL er alles aan te doen om de termijn van het herroepingsrecht te laten verstrijken. Men spreekt per mail wel over de XL retourservice maar over deze service vind ik niks terug in de voorwaarden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform