Beste, ik bestelde bij de firma Sarenza schoenen voor mijn kinderen (ordernummer 27171492 en 37539538). Bij de ene bestelling waren er producten die niet voldeden die hadden we graag teruggestuurd. Bij de andere bestelling (nr 27..) waren er schoenen in een slechte staat. Wij hebben voor de ene bestelling gekeken om een retourformulier aan te vragen voor de andere bestelling werden foto's doorgestuurd als bewijs (op hun vraag) en uiteraard ook gekeken om een retour aan te vragen. Aangezien het om een grote bestelling gaat was het plan om beide retours samen te versturen.Echter, bij beide bestellingen is het op dit moment onmogelijk om de door ons niet gewenste producten terug te sturen er is geen mogelijkheid om een retourticket aan te vragen. Ik heb herhaaldelijk contact opgenomen via de klantendienst maar zonder gehoor. Beide reservaties zijn opgestuurd in de maand maart maar op de website staan 2 vermeldingen enerzijds heb je '30 dagen om van gedacht te veranderen' anderzijds staat er dat je 100 dagen gratis kan terugsturen (dit heb ik ook als afbeelding getrokken op 8/5 als bewijs). Dit zorgt voor onduidelijkheid over de exacte termijn. Naar ons gevoel moeten zij dus de mogelijkheid bieden om de producten te kunnen retourneren op basis van 100 dagen. Ook het uitblijven van antwoord (na herhaaldelijk contact te zoeken) leidde ertoe om te wachten met terugsturen.Wij accepteren dus niet dat wij producten dienen te betalen die wij niet wensen en via geen enkele mogelijkheid de producten kunnen sturen noch dat er geen enkele feedback komt op onze vragen en klachten.We zijn bereid om desnoods de verzendkosten te betalen die nodig zijn om de ongewenste producten terug te sturen maar we accepteren dus niet dat wij alle gekochte producten dienen te betalen.