Beste,Op 14/09 stuurde ik een artikel op ter reparatie. Volgens de track and trace van Bpost is dit artikel toegekomen bij een depot van Bol status van Bepost: De retourzending werd afgeleverd op maandag 19 september om 11:00.22/09 Belde ik naar Bol met de vraag waarom dit pakket niet werd opgestuurd naar de reparatiedienst en dus nog in de depot van bol bleef liggen. Dit gesprek verliep moeizaam heb dit ook tot 2 keer toe moeten uitleggen wat ik precies bedoelde. Het pakketje is dan toch kunnen vertrekken naar de reparatiedienst op 26/09. Dus dit verliep dus met enige vertraging, maar daar maakte ik me op die moment niet zo druk om.De reparatie was afgerond op 29/09 en de status op bol.com zei me: Je artikel is gereed om naar je toe gestuurd te worden. Ik wachte dus geduldig af met het idee dat ik het artikel binnen enkele werkdagen wel zal ontvangen.Vandaag 06/10. Belde ik naar bol om te vragen waarom het artikel nog niet is opgestuurd aangezien de reparatie reeds afgerond was op 29/09. Via het telefoongesprek begrepen ze mijn frustratie en zouden ze meteen aan de slag gaan om uit te zoeken waarom dit pakket nog niet was verzonden. Een beetje later krijg ik een mail waarin gezegd word:U had aangegeven graag te willen weten wanneer de reparatie is afgerond en u uw babyfoon kunt terug verwachten.Zojuist heb ik met het reparatie centrum gesproken en die geven aan dat het nog maximaal 10 werkdagen kan duren.Mocht het eerder zijn gerepareerd zult u hierover een e-mail ontvangen.Niet tevreden met dit antwoord stuurde ik deze mail terug:Helaas ben ik niet tevreden met dit antwoord. Kan je me op zen minst zeggen waarom dit nog maximaal 10 werkdagen kan duren?De status van de reparatie staat letterlijk reeds 8 dagen (6 werkdagen) op 29-09-2022Je artikel is gereed om naar je toe gestuurd te worden. Het artikel is in mijn ogen dus ook reeds gerepareerd! zie status: (29-09-2022) Reparatie afgerond We hebben je artikel ontvangen van de reparateur dus je hebt je artikel bijna terug!Hoe is het nog mogelijk dat ik nog eens tot 10 extra dagen moet wachten, aangezien het enige dat moet gebeuren is het artikel teruggestuurd krijgen??Niet enkel vandaag heb ik voor deze reparatie al moeten bellen om te vragen waarom dit artikel blijft liggen op de depot en niets mee gebeurd.Ik werk zelf ook in support branche, dus ik probeer steeds ook vriendelijk te zijn in mijn communicatie naar klantendiensten want ik weet hoe het is. Maar ik moet me echt inhouden om niet kwaad te worden op dit ogenblik.Ik denk ook niet dat dit de service is die jullie nastreven naar jullie eindgebruikers. Graag spoedig antwoord! Geef deze reparatie aub. wat extra aandacht en zorg er aub voor dat dit artikel teruggestuurd wordt (indien het effectief gerepareerd is uiteraard).Escaleer deze reparatie of case, want met de service die ik nu krijg ben ik echt niet tevreden.Extra info:klantnr: *******reparatienr: *******bestelnr: ********Alvast bedankt voor verdere opvolging.Een beetje later krijg ik een antwoord terug dat gewoon standaard doorgestuurd word naar iemand met vragen rond reparatie service:Dit zijn de statussen binnen het reparatietraject, dit is niet te versnellen, je moet nog even geduld hebben:Aangemeld voor reparatieAankomst bij logistiek centrum (@ZES Goes)Artikel gecontroleerd + foto’s gemaakt (@ZES Goes)Doorgestuurd naar reparateurAankomst bij reparateurEventueel: wachten op onderdelenEventueel: opmaken van prijsopgaveEventueel: reparatie duurt langer dan verwachtArtikel retour gestuurd naar klantDe reparatie wordt zo snel mogelijk uitgevoerd. We streven ernaar je artikel, afhankelijk van het geconstateerde defect, na ontvangst bij de reparateur binnen uiterlijk 15 werkdagen te repareren.Ik hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben en wens je nog een fijne donderdag toe.Het lijkt er volgens mij nu op dat bol.com het normaal vind dat tussen de status Je artikel is gereed om naar je toe gestuurd te worden en het effectief opsturen naar de klant tot 16 werkdagen kan duren??Ik kan me voorstellen dat het enkele dagen kan duren wegens drutke.. maar 16 werkdagen om een artikel dat klaar ligt op te sturen? Dat kan er bij mij niet in, en ik geloof niet dat dit de service is dit Bol nastreeft.Het lijkt zelf alsof ze mijn mails niet lezen en gewoon standaard antwoorden doorsturen.Bijkomstig, het maakt natuurlijk op zich niet veel uit over welk artikel het gaat, maar in dit geval gaat het om een babyfoon. Dus sinds 15/09 behelpen wij ons door de deur open te zetten van de kinderkamer. Dit is helemaal niet praktisch en hoopte dus op een vlotte reparatie...