Terug

Problemen met retour van onnodig artikel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. S.

Naar: Desco

22/11/2021

Beste,Mijn man (zijn naam staat op de factuur) en ik bestelden in augustus 2021 het sanitair voor onze nieuwe badkamer. We deden dit na consult bij Desco Zaventem. Voor de douchetub voegde de adviseur een set pootjes toe op eigen initiatief. Deze pootjes stonden gemarkeerd met een * met de uitleg dat dit artikel speciaal besteld moet worden en bijgevolg niet geannuleerd kan worden. Op geen enkel moment vertelde de adviseur ons dat we met de installateur van onze badkamer moesten afstemmen of dit artikel nodig was. Eind augustus werden de artikelen geleverd, inclusief deze set pootjes. Nu blijken die pootjes echter niet strikt noodzakelijk te zijn en de douchetub werd geïnstalleerd zonder. We hebben getracht dit overbodige artikel terug te brengen, in ruil voor een creditnota, maar dit werd door Desco Zaventem (de adviseur in kwestie) niet aanvaard, verwijzend naar de duidelijke melding op de offerte en faktuur. Wij moeten dit artikel dus betalen. We vinden het niet terecht, aangezien het door Desco zelf werd toegevoegd zonder enige uitleg dat we het dienden af te stemmen met de installateur.

Berichten (1)

M. S.

Naar: Desco

30/11/2021

Hallo Desco,Graag ontving ik uw antwoord op deze klacht.Met vriendelijke groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform