Terug

Problemen met retour + terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Brico Belgium

08/12/2020

Beste, ik bestelde in maart op suggestie van de brico-website een verankeringsset bij een trampoline die ik toen ook bestelde (+- 25 euro). Blijkbaar zat er bij de trampoline al standaard zo een set bij dus had ik een set te veel. Brico geeft aan dat ik inderdaad mag retourneren (was wel net eerste lockdown)communicatie in april met klantendienst: breng deze terug naar een bricowinkel als het terug mag.Begin mei toen winkels terug open waren: bricowinkel gaf aan dat dit niet kon geretourneerd in de winkel.Reactie klantendienst: dit klopt, je kan dit niet in de winkel doen. De collega was fout. We bekijken of we dit kunnen laten ophalen.tussen begin mei en nu een 15-tal contacten (mail / telefoon). Er wordt telkens beloofd dat ze dit echt ter harte nemen en het spijtig vinden dat het zo lang duurt (+- 9 maanden nu). Dit kan gaan van: we bekijken of een chauffeur dit kan komen ophalen tot we hebben de leverancier van de trampoline gevraagd voor een oplossing. Maar mijn zaak is niet met hun leverancier, maar met brico uiteraard...Heb me gisteren aan de telefoon een eerste keer kwaad gemaakt men had me beloofd gisteren zeker nog terug te bellen, wat uiteraard weer niet gebeurde. Heb deze ochtend opnieuw gebeld en ze zeiden dat ze hun uiterste best doen, wat niet de eerste keer is dat ze dit zeggen en wat ik uiteraard niet meer geloof. Mijn dossier was weer 'in behandeling' wat ook al minimaal de 4de keer is dat ik dat gehoord heb. Ik heb al veel meer dan 25 euro van mijn tijd erin gestopt en ik vermoed van brico hetzelfde. Kunnen jullie hier iets mee doen? Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten,

Berichten (1)

Brico Belgium

Naar: K. V.

09/12/2020

Geachte Meneer Van den Bossche,Wij bevestigen de ontvangst van uw dossier en verontschuldigen ons oprecht voor het ongemak dat u heeft ontmoet.Wij begrijpen uw ontevredenheid, vooral na al die tijd dat u op ons hebt gewacht om uw probleem op te lossen.Op dag van vandaag zijn we overgegaan tot de terugbetaling van de verankering set.Om ons te vergeven voor de vertraging in de verwerking van uw dossier en de terugbetaling, willen wij u een cadeaubon met een totale waarde van 25Eur aanbieden.Kunt u ons uw adres bevestigen, als u hiermee akkoord bent, zodat wij u de kaart kunnen toesturen?In afwachting van uw antwoord, verblijven wij met de meeste hoogachting.Kind regards, Vriendelijke groeten, Cordialement,Melanie DeproostKlanten Service ClientèleZelliksesteenweg 65Chaussée de Zelik 651082 Brussel - BruxellesBelgie - Belgiquewww.maxedadiygroup.comCoC/KvK 33140909 (Maxeda DIY B.V.)--- disclaimer ---www.maxedadiygroup.com/en/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform