Terug

Problemen met retour goederen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. V.

Naar: Fruugo

12/06/2023

Beste, ik heb goederen besteld bij black Friday megastore die werken samen met fruugo, mijn goederen komen uit China, ik heb ze gekregen maar waren niet goed, dus heb ik ze geretourneerd. Ik heb dit op eigen kosten moeten doen via DHL, dit heeft mij 328€ gekost. Ik krijg bericht van DHL dat de goederen aangekomen zijn in China maar vastzitten bij de douane. De douane probeert via mail en telefoon de verkoper van de goederen vast te krijgen, geen response. Met gevolg DHL stuurt goederen terug naar mij, waarvoor ik dan nog eens 47€voor heb moeten betalen. Nu zit ik met een schuld bij klarna van 1250€ en goederen die ik niet wil. Heb klarna gecontacteerd. Kunnen niks doen en fruugo en black Friday megastore reageren niet. Wat nu?MvgIsabelle Verbeeck

Berichten (2)

Fruugo

Naar: I. V.

12/06/2023

Hi,Thank you for your GDPRData Protection enquiry.All data protection requests will be handled and responded to within 30 calendar days. Should any additional information be required to fulfill your enquiry, you will be contacted within this time period with a request for the additional details.Please note order or legal related enquiries can not be answered via this address. You will need to use the details below:Order Enquiries: must be submitted via the Help Centre at s:www.fruugo.co.uk/helpLegal Enquiries: must be sent to legal@fruugo.comThank you.Fruugo Data Protection

I. V.

Naar: Fruugo

13/06/2023

Dat heb ik al gedaan, ik heb al 2 mails gestuurd naar fruugo/help. Jullie sturen geen antwoord. Los dit ASAP op aub!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform