Terug

Problemen met retour en terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. B.

Naar: Cilem Tunc

29/03/2024

Beste, ik bestelde op 17 maart een kleedje op de website van Cilem Tunc. Vrijdag 22 maart werd het opgestuurd en geleverd op zaterdag 23 maart. Na passen werd duidelijk dat het niet geschikt was voor mij. Maandag 25 maart heb ik meteen de retour aangemeld, maar tot op heden heb ik geen enkele reactie gekregen. Ondertussen heb ik al 3x gemaild voor retourgegevens en terugbetaling op bankrekeningnummer, zonder resultaat. Ook via messenger heb ik contact oproepen zoeken, een telefoonnummer is helaas niet te vinden. Ik vrees dat zij dit gaan negeren tot de retourtermijn achter de rug is. Ik zou heel graag het kleedje kunnen retourneren en een terugbetaling ontvangen op mijn bankrekening.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform