Terug

Problemen met retour en terug betalen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. M.

Naar: SHOWROOMPRIVE.COM

11/10/2020

Beste, Ik bestelde op 07 september een pooltaffel van De paugéres op showroomprive.com Op 16 september heb ik het pakket gekrijkt maar zij hebben het pakket niet open gedaan om te zien als in orde was en ik heb nieks geteken te bevesting. Op 18 ik begon om uitpaken om mijn tafel te monteren maar op het moment dat ik de doos van bovenkant open gedaan zag ik direct dat het tafel geschaad was en direct stopt om te uitpaken. Ik heb met heel moeilijkheid het klant service van showroom te contacteren om te vragen als mogelijk is het tafel te ruilen. Zij hebben gezegd dat zij de leverancier gingen contacteren en iets laten weten. Na een paar dagen ze hebben een email gestuurd te zegen dat niet mogelijk is te ruilen en ik zei dat ik graag dan het product terug sturen want ik was niet tevreden en vraagt hoe kan ik doen om de retourlabel te krijgen en wie komt het pakket ophalen want het pakket weegt meer dan 100kg? Vanaf 20/21 september bem ik nog aan te waarten voor een antwoord.Ik weet het niet hoe kan ik doen om zij te contacteren op een andere manier. Ik heb meer dan 700€ gebetaald en ik ben heel teleurgesteld met showroomprive en ik zal nooit meer iets van hun kopen. Mvg

Berichten (1)

SHOWROOMPRIVE.COM

Naar: A. M.

05/11/2020

Bestelnummer: 208649489Verkoop: De FaugèresBeste Ana Paula,Hartelijk dank voor je mail met het verzoek om informatie over de geretourneerde bestelling.Onze transporteur Mondial Relay heeft op 28/10/2020 de retourzending bij je opgehaald.Wij hebben nog geen verzendbewijs van je ontvangen.Voor een snelle afhandeling mag je ons dit document per omgaande per e-mail toesturen.Zodra wij deze hebben ontvangen gaan we meteen over tot terugbetaling.Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd maar neem gerust contact op als je nog andere vragen hebt.Met vriendelijke groet,MarinaGoed nieuws ! Je account verandert ! Nieuwe opties zijn vanaf heden beschikbaar. Ga nu naar onze mobile app en op de website voor een snelle en eenvoudige shopping ervaring! Log in je showroomprive account en vergeet niet onze veelgestelde vragen te raadplegen. Deze bevatten zeker alle informatie die je nodig heett.ref:_00Db0cAOn._5003W5aOJH:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform