Klacht
F. E.
Naar: SHOWROOMPRIVE.COM
Beste,Ik heb een artikel (BESTELLING N° 192661724 - MAISON HÉRITAGE) ontvangen met fabrieksfouten.Op 16/4/2020 liet ik jullie weten dat ik problemen had met een retouraanvraag aan te vragen en dat het artikel die ik wil retouneren fabrieksfouten bevat.Op 17/4/2020 liet u mij weten dat mijn retouraanvraag te laat is en werd mijn vraag over fabrieksfouten dat het artikel bevat genegeerd.Op 17/4/2020 liet ik weten of mijn probleem rond de fabrieksfouten die het artikel bevat konden verholpen worden.Daar heb ik tot de dag van vandaag geen antwoord op gekregen.Op 18/4/2020 liet ik opnieuw weten dat mijn artikel fabrieksfouten bevat en deze graag zou retourneren, met als bijlagen de foto's van het artikel dat fabrieksfouten bevat.Opnieuw werd daar niet op geantwoord.Op 29/04/2020 liet ik jullie opnieuw weten dat mijn artikel fabrieksfouten en deze graag zou retouneren. Daarnaast heb ik gevraagd een retourbon te sturen en dat ik de verzendkosten voor eigen rekening zal nemen ook al is het mijn fout niet. Ik wacht op jullie reactie.Ik heb u alle informatie bezorgd, maar ik krijg verder geen antwoord meer op mijn vragen. Gelieve een retourbon onmiddellijk te sturen zodat ik mijn artikel kan retouneren of me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht.Bedankt
Berichten (15)
SHOWROOMPRIVE.COM
Naar: F. E.
DATA NOT AVAILABLE
F. E.
Naar: SHOWROOMPRIVE.COM
DATA NOT AVAILABLE
F. E.
Naar: SHOWROOMPRIVE.COM
DATA NOT AVAILABLE
F. E.
Naar: SHOWROOMPRIVE.COM
Ps. Beste Olaf, volgens jullie privacybeleid mogen jullie persoonlijke gegevens zoals achternamen van klanten niet publiekelijk vrijgeven. Wilt u hier rekening mee houden.Dank u voor u begrip.Met vriendelijke groeten.
F. E.
Naar: SHOWROOMPRIVE.COM
DATA NOT AVAILABLE
SHOWROOMPRIVE.COM
Naar: F. E.
Geachte heer/mevrouw,Naar aanleiding van uw mail het volgende.We hebben geen namen of andere persoonlijke gegevens vrijgegeven.We antwoorden slechts op een email die wij van u hebben ontvangen.Als deze emails door de ontvanger (klachtenbox@test-aankoop.be) publiek worden gemaakt dient u bij hen uw klacht te deponeren.Als u met ons contact wil zonder dat daar een derde partij tussen zit kunt u ons via ons contactformulier op de website een email sturen.Ik hoop u zo voldoende te hebben gea¯nformeerd.Showroomprive.comKlantenservice--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- ref:_00Db0cAOn._5003W25cpx:ref
SHOWROOMPRIVE.COM
Naar: F. E.
DATA NOT AVAILABLE
F. E.
Naar: SHOWROOMPRIVE.COM
Beste,Testaankoop heeft ons aangeraden om geen namen tijdens de gesprekken vrij te geven, wat wij ook hebben gedaan.Maar medewerkster Olaf heeft ons achternamen in het vorige bericht onderaan vrijgegeven. Mijn naam en nog de naam van mijn echtgenoot werden aangegeven tijdens het gesprek.Testaankoop heeft deze niet vrijgegeven want zij hebben de naam van mijn echtgenoot niet.Nogmaals houd daar de volgende keer rekening mee!
F. E.
Naar: SHOWROOMPRIVE.COM
DATA NOT AVAILABLE
F. E.
Naar: SHOWROOMPRIVE.COM
P.s ik denk dat het normaal is voor een online webshop dat de retourneringen van klanten hoger ligt dan bij geen online winkel. Men kan namelijk kwaliteit, staat, gebreken, beschrijving enz... Vente-exclusieve gaat hier proffesioneler mee om en kent de rechten van de consument.
F. E.
Naar: SHOWROOMPRIVE.COM
P.s ik denk dat het normaal is voor een online webshop dat de retourneringen van klanten hoger ligt dan bij geen online winkel. Men kan namelijk kwaliteit, staat, gebreken, beschrijving enz... niet beoordelen.Ik ben een klant, ik wil een oplossing voor mijn probleem en geen eindeloze dialoog met een medewerksterZien jullie niet in hoe vaak showroomprive.com zich niet heeft gehouden aan de AVV en dat wij ieder maal jullie excuses aanvaard hebben:Bv. geen terugbetaling, niet tijdig terug betalen, veel te laat ontvangen artikel, verkeerde artikel, artikel te kort, verkeerde maat, verkeerde kleur, artikel geannuleerd door showroomprive.com, artikel niet ontvangen enz.... Vente-exclusieve gaat hier proffesioneler mee om en kent de rechten van de consument.
F. E.
Naar: SHOWROOMPRIVE.COM
DATA NOT AVAILABLE
F. E.
Naar: SHOWROOMPRIVE.COM
Door u (medewerkster klantenservice) onprofessioneel aanpak brengt u showroomprive.com in diskrediet.
SHOWROOMPRIVE.COM
Naar: F. E.
--------------- Message d'origine --------------- ref:_00Db0cAOn._5003W25xXd:ref
F. E.
Naar: SHOWROOMPRIVE.COM
Beste,Ik wil een oplossing voor mijn probleem. Laat u niets van u weten dan laat ik test aankoop ertussen komen.Ik ben het beu!!
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten