Terug

Problemen met reservering.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. I.

Naar: EXPEDIA Inc.

19/07/2021

Beste, vandaag dd. 19 juli wou ik een reis boeken naar Frankrijk en kwam ik op de site terecht van Expedia, het resultaat voor het specifiek departement in Frankrijk gaf 3 hotels aan.Ik koos voor de goedkoopste en boekte die onmiddellijk aangezien er voor de periode dat ik kon reizen er nog één kamer beschikbaar was.Gelukkig dat ik een reservatie had voor mijn hotel ging ik het nieuws dus ook meedelen aan mijn vrouw en kinderen, en bij nader inzien merkten we dat het hotel dat ik geboekt had niet naar Frankrijk maar naar Brazilië was.Het bedrag is van mijn kredietkaart afgegaan en de reis wordt niet terugbetaald. Het is trouwens enkel bij het nakijken van de boeking dat men merkt dat het in Brazilië is en niet Frankrijk.Kan u a.u.b. daar dringend iets voor doen, want het is vandaag gebeurd en als we daar snel op reageren ik het bedrag nog kan recupereren om op reis te gaan, want 250 euro minder in mijn budget om te reizen maakt het onmogelijk voor ons om nog deze zomer op vakantie te gaan met de familie.Hopend op goed nieuws van hun en van u wacht ik ongeduldig af.Mvg.Abdel Ibrir.

Berichten (3)

EXPEDIA Inc.

Naar: A. I.

19/07/2021

Bedankt dat u Expedia hebt benaderd voor hulp. We doen ons best om binnen 48 uur contact met u op te nemen.Bekijk ondertussen onze Customer Support pagina's (s:www.expedia.nl/service/). We werken er hard aan om u nieuwe manieren te bieden om uw boekingen snel en gemakkelijk te wijzigen.We nemen snel contact met u op.Uw Expedia-team

A. I.

Naar: EXPEDIA Inc.

19/07/2021

Geachte, ik wou eraan toevoegen dat vooraleer ik de betaling deed nergens kon afleiden dat couva in Brazilië lag en dus uiteraard ook een plaatsje kon zijn in de Calvados streek in Frankrijk.Nergens maar dan ook nergens stond daar Brazilië op vermeld.Mvg.Abdel IBRIR.

EXPEDIA Inc.

Naar: A. I.

19/07/2021

Bedankt dat u Expedia hebt benaderd voor hulp. We doen ons best om binnen 48 uur contact met u op te nemen.Bekijk ondertussen onze Customer Support pagina's (s:www.expedia.nl/service/). We werken er hard aan om u nieuwe manieren te bieden om uw boekingen snel en gemakkelijk te wijzigen.We nemen snel contact met u op.Uw Expedia-team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform