Beste, ik bestelde onlangs 2 bongo bonnen waarmee ik dus 2 opeenvolgende verblijven wilde reserveren in het Golden Lakes hotel aan les lacs d'eau d'heure. Nu wilde ik die reservering vastleggen voor september 2024. Maar blijkt nu dat dit hotel enkel in februari, maart en van 1 tot 17 oktober beschikbaar is. Ik heb eerst contact genomen met het hotel en daar wisten ze mij te vertellen dat ik mijn verblijf enkel via Bongo kan boeken en dat zij zelf daar niets aan kunnen doen (raar maar waar). Dus vandaag naar het contactcenter van bongo gebeld om te vragen of zij ons konden helpen zodat wij toch in september naar dit hotel kunnen. Hun antwoord was alles behalve bevredigend. Zij zeggen dat tot zolang het hotel deze data niet vrij geeft dat het bij bongo ook niet boekbaar is. Maar bij de aanschaf van deze bons wordt niet vermeld dat dit verblijf maar enkel beperkt boekbaar is. Dus vraag ik nu aan bongo om mij te helpen om dit hotel van 2 tot 6 september te reserveren, graag met schriftelijke bevestiging dat alles in orde is, ofwel mijn geld terug te geven van deze 2 bonnen. Want eerlijk gezegd heb ik geen zin om deze bonnen om te ruilen en misschien wel weer bij te betalen voor iets anders waarvan ik dan ook niet weet of ik het wel ga kunnen boeken in september. Graag een antwoord aub.Met vriendelijke groeten