Combi-oven aangekocht op 13/08/20. Als oven warm was, kregen we telkens een foutmelding 'door' ook al was de deur toe. De oven wilde dan niet meer werken. Toestel werd aangemeld voor reparatie op 26/12/20, is aangekomen op 19/01/2021 bij Bol.com. Toestel werd hersteld, bij ontvangst gezien dat het toestel niet naar behoren terug gesloten was. Toestel werd aangemeld voor 2de reparatie op 28/01/21, werd opgestuurd op 01/02/21, is aangekomen op 03/02/21 bij Bol.com. Toestel werd hersteld, bij ontvangst werd het toestel getest en nu werkte er niets meer. Toestel werd aangemeld voor 3de reparatie op 19/02/21, werd verstuurd op 20/02/21 via Bpost, volgens Bpost werd het toestel op 22/02/21 afgeleverd bij Bol.com, Bol.com maakt melding dat het pas op 01/03/21 is toegekomen. Toestel werd hersteld en is terug aangekomen op 04/03/21. Toestel werd getest en maakt een vreselijk lawaai als de oven aanstaat. Dit hebben we voordien nooit gehad en vrezen dus dat dit een gevolg is van een gebrekkige reparatie of van het onzorgvuldig transporteren van het toestel. We vinden dat dit nu lang genoeg geduurd heeft. We zitten dus al sinds 19/01/2021 zonder de combi-oven. Deze termijn overschrijdt veruit de reparatietermijn van 3 weken (de termijn waarbinnen reparatie moet gebeuren of anders terugbetaling mogelijk is).