Terug

Problemen met rente en getrouwheidspremie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. H.

Naar: Keytrade Bank

20/01/2024

Beste,1 januari 2024 is de rente en getrouwheidspremie betaald op mijn Fidelity Spaarrekening. Hierop heeft gedurende een periode van meer dan 1 jaar een bedrag van 100 000 euro gestaan (sinds 14 december 2022). Tijdens de inschrijvings periode gold een getrouwheidspremie van 1.65% en een rente van 0.9%.De uiteindelijk uitbetaalde premie en rente op 1 januari was 1281.47 euro, terwijl er een bedrag van 2550 euro verwacht is. Is het mogelijk te verklaren waarom het uitbetaalde bedrag minder dan 50% is van het verwachte bedrag?Telefonische communicatie is praktisch onmogelijk. Na verschillende keren een half uur aan de lijn te hangen neemt uiteindelijk niemand op. Ook contact via email wordt niet beantwoord.

Berichten (1)

Keytrade Bank

Naar: L. H.

23/01/2024

Geachte De klant heeft gisteren een antwoord gekregen.Met vriendelijke groetenDavid SacheQuality OfficerKeytrade Bank, Belgian branch of Arkéa Direct Bank SA (France)Vorstlaan 100 Blvd. du Souverain, B-1170 Brussels32(0)2 679 90 00qualitycare@keytradebank.comSi vous n'etes pas entièrement satisfait par le traitement de votre plainte par Keytrade Bank vous pouvez la soumettre au Service Médiation des Services Financiers, en abrégé Ombudsfin (North Gate II, Boulevard du Roi Albert II, n° 8, bte. 2, 1000 Bruxelles www.ombudsfin.be ombudsman@ombudsfin.be) qui est une entité qualifiée de règlement extrajudiciaire des litiges de consommation en matières financière.Indien u niet geheel tevreden bent over de afhandeling van uw klacht bij Keytrade Bank, kunt U de klacht voorleggen aan de Ombudsman in financiele geschillen, afgekort tot Ombudsfin (North Gate II, Koning Albert II-laan 8 bus 2, 1000 Brussel:www.ombudsfin.be ombudsman@ombudsfin.be), een gekwalificeerde entiteit voor buitengerechtelijke regeling van consumentengeschillen in financiele aangelegenheden.If a complaint is not dealt with to your full satisfaction by Keytrade Bank, you may submit it to the Financial Services Mediation Service known as Ombudsfin (North Gate II, Boulevard du Roi Albert II, n° 8, bte. 2, 1000 Brussels:www.ombudsfin. be ombudsman@ombudsfin.be), a qualified entity for out-of-court settlement of consumer disputes in financial matters.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform