Beste, ik heb op 2/05/2021 2 lederen relax zetels besteld.Peyo 231Deze zijn geleverd op 8/09/2021.Maar de zetels die geleverd zijn zijn niet de zetels die we besteld hadden. De zetel in de showroom zat perfect, echter de zetels die we geleverd hebben gekregen niet. We komen niet met onze voeten op de grond, wat normaal wel de bedoeling is als je in een zetel zit, was ook het geval in de showroom. Hebben dit dan ook gemeld. Na verschillende keren zelf contact te hebben opgenomen met jullie is de verkoper Peter op 6/10 bij ons geweest en zei dat er eigelijk niets aan de hand was, het feit dat we met onze voeten de grond niet raakte werd zelfs genegeerd. Hij ging het doorgeven aan de direktie. Uiteraard na dagen zelf terug moeten bellen, toen kreeg ik van jullie te horen dat ik er maar eens een zwaar persoon moest laten inzitten en tegen de rugleuning moest duwen, gewoon te belachelijk voor woorden! Iedere keer werk ik afgescheept, maar ik hield vol. Dan werd er gezegd dat ik moest komen bewijzen in jullie winkel of er wel degelijk een verschil zit op de zetels, en als dat zo was dat er een leverancier zou langskomen. We zijn dan terug bij jullie in de winkel geweest om Mark te ontmoeten. Maar er was zelfs geen ruimte voor dialoog, Mark zei volgens mij is er geen enkel probleem en is hier voor mij de zaak gesloten, als jullie niet akkoord zijn moeten jullie juridische stappen ondernemen het argument van ons dat we te weten waren gekomen dat de zetels van Chinese makelij zijn en namaakleder is en wordt verkocht voor kwaliteitsleder werd zelfs niet ontkent!! Dit is blijkbaar hoe jullie service na verkoop aanpakken? Echt schandalig, maar idd, wij laten het hier niet bij. Wij eisen een oplossing, en de enige oplossing is dat wij ons geld terugkrijgen en Jullie de zetels terug ophalen.