Terug

Problemen met reactiveren telefoonummurs wat resulteert in verlies van huidig telefoonnummer

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. P.

Naar: Telenet

21/07/2023

Beste Door een faling van ons bedrijf hebben ze onze gsm-nummers geblokkeerd .. maar sinds 29 juni heeft de rechtbank beslist dat ons bedrijf NIET failliet is en dus zijn we terug actief .. Nu weigert Telenet om onze nummers terug te activeren met als gevolg dat we niet meer bereikbaar zijn en hierdoor veel financiele schade oplopen en alle moeilijkheden vandien ondervinden Het is ook belangrijk dat we onze oude nummer kunnen behouden .. Wij zijn al weken bezig dit in orde te krijgen maar worden telkens naar huis gestuurd zonder resultaat tot zo ver dat de manager van de Telenetwinkel ons zegt dat we niet meer welkom zijn in de Telenet-shop te Merksem en ook is hetzelfde gebeurd in de Telenet winkel te Wijnegem ..Hopelijk kan dit snel verholpen worden Alvast bedankt Puyenbroeck Jason

Berichten (2)

J. P.

Naar: Telenet

08/08/2023

Beste Graag hadden wij onze gsm-nummers behouden Kunt u deze vrijgeven aub ? Dit sleept al langer dan een maand aan Mvg Jason Puyenbroeck

J. P.

Naar: Telenet

08/08/2023

Beste Graag hadden wij onze gsm-nummers behouden Kunt u deze vrijgeven aub ? Dit sleept al langer dan een maand aan Mvg Jason Puyenbroeck


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform